نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

امام جمعه شهر” اندیشه” غرب استان تهران ،گفت:بصیرت پلیس در خدمت رسانی شایسته به مردم نقشی انکارناپذیر خواهد داشت.

بصیرت پلیس در خدمت رسانی شایسته به مردم نقشی انکارناپذیر خواهد داشت
امام جمعه شهر” اندیشه” غرب استان تهران ،گفت:بصیرت پلیس در خدمت رسانی شایسته به مردم نقشی انکارناپذیر خواهد داشت.
خبر شهر به گزارش پایگاه خبری پلیس،حجت الاسلام والمسلمین “مروج” در مراسم افتتاحیه دوره بصیرت مدیران لایه دوم فرماندهی انتظامی ویژه غرب استان تهران گفت: بصیرت و التزام عملی به ولایت فقیه از مشخصه های بارز پلیس اسلامی است.
وی افزود: پلیس اسلامی از اوضاع و احوال اطراف خود آگاه است،دوست و دشمن را می شناسد، در دفاع از ارزش های اسلامی حضوری فعال دارد و در خط امام و رهبری حرکت می کند اینها نشان از بصیرت و آگاهی پلیس اسلامی است.
امام جمعه شهر “اندیشه” برخورداری از آگاهی، فهم ژرف و عمیق نسبت به امور،ذهن فعال و اندیشه گر،دارا بودن نگاهی جامع گرایانه، هوشمندی و روشن بینی نسبت به امور جامعه را از مصادیق پلیس بصیر معرفی کرد و اظهار داشت:داشتن بصیرت سیاسی ،‌ دشمن شناسی و دشمن ستیزی و التزام عملی به ولایت فقیه از ویژگی های مهم یک پلیس بصیر است.
این مقام عالی رتبه اظهار داشت: پلیس مسلمان از منظر مقام معظم رهبری “مدظله العالی” دارای چهار مولفه کلان شامل ویژگی های فردی، اجتماعی،سیاسی و سازمانی است که هرکدام از این ویژگی ها دارای شاخصه های متفاوت بوده و برای توفیق و عزتمندی پلیس در جامعه ،دارا بودن توامان آنها مورد نیاز است.
نماینده ولی فقیه در شهر “اندیشه”،خدمت رسانی شایسته به مردم را یکی از مهمترین وظایف نیروی انتظامی برشمرده و افزود:بصیرت،اخلاص و تعهد در اجرای هرچه بهتر قانون از مهمترین شاخصه های رفتاری کارکنان نیروی انتظامی است و بصیر بودن پلیس می تواند در خدمت رسانی شایسته به مردم نقشی انکارناپذیر داشته باشد.
وی داشتن قدرت مقایسه و قضاوت،هوشمندی و روشن بینی، دشمن شناسی و دشمن ستیزی را از خصوصیات مهم پلیس بصیر برشمرد و تاکید کرد:بایستی هدف ها، ابزار، روش ها و در نهایت راه های مبارزه با دشمن را بشناسیم و آنچه مورد تاکید است، موضوع بصیرت و بصیرت افزایی است که مدیران نیروی انتظامی به این مهم توجه ویژه ای دارند.

خروج از نسخه موبایل