نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

نباید اجازه دهیم هیچ چیزی بین دانشجویان و بسیج فاصله بیندازد

 خبر شهر به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان شهریار؛ مراسم گرامیداشت هفته بسیج و راه اندازی پایگاه مقاومت بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهریار به نام پایگاه بسیج شهید صدرزاده با حضور دکتر ناجی فرماندار شهرستان شهریار برگزار شد.
بنا بر این گزارش در این مراسم که حجت الاسلام والمسلمین موحدی نیا امام جمعه صباشهر، دکتر باقریان رئیس داشنگاه آزاد اسلامی واحد شهریار، سرهنگ یامسنی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شهریار، سرهنگ مکرمی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان شهریار و جمعی از مسئولان و دانشجویان حضور داشتند برنامه مختلفی به اجرا درآمد.
در بخشی از این برنامه دکتر ناجی فرماندار شهرستان شهریار در سخنانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و بسیجیان هشت سال دفاع مقدس به تبیین شاخص های اصلی تفکر بسیجی پرداخت.
دکتر ناجی ایمان به خدا، تقوا، ایثار و از خودگذشتگی را در کنار توجه به علم، توجه به شرایط جامعه و منطقه و جهان و توجه به مردم را از شاخصه های تفکر بسیجی عنوان کرد.
فرماندار شهرستان شهریار همه کسانی را معتقد به نظام جمهوری اسلامی باشند و در جهت اعتلای آن در بخش های مختلف بکوشند بسیجی دانست و از دانشجویان خواست تا همه خود را بسیجی بدانند و اجازه ندهند هیچ چیزی میان آنها و بسیج فاصله بیندازد.
در این مراسم از نماد پایگاه بسیج دانشگاه آزاد اسلامی شهریار که به نام شهید مدافع حرم صدر زاده نام گرفته بود  رونمایی شد و حکم مسئول این پایگاه توسط فرمانده سپاه ابلاغ گردید و در پایان از دانشجویان برتر بسیجی با اهدا لوح تقدیر تجلیل گردید .

 

خروج از نسخه موبایل