نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

مجید هاشملو؛ معرفی و حمایت از جوانان اسوه ورزشکار، منش پهلوانی را نهادینه می کند

خبر شهر به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان شهریار؛مجید هاشملو مسئول کانون بسیج ورزشکاران با تبریک فرا رسیدن هفته بسیج بیان داشت؛”بسیجی” فرد عاشق سر از پا نشناخته‌ای است که لحظه لحظه زندگی خویش را وقف اسلام و قرآن و ولایت و انقلاب اسلامی کرده است.

وی در ادمه افزود ورزشکاران بسیجی در جامعه ورزشکاران شهرستان و الگویی برای همه جوانان جامعه محسوب می شوند، اظهار داشت: تواضع، فروتنی، اخلاق مداری و احترام به والدین و مسئولین از مهمترین امتیازات یک ورزشکار است.

هاشملو  با اشاره به فرمایش امام خامنه ای(مدظله العالی) که فرمودند ” من از جوانان تحصیل، تهذیب و ورزش را می خواهم” افزود: جوانان با الگو گیری از جوانان موفق می توانند براساس منویات رهبری دنباله روی الگوهای موفق باشند.

مسئول کانون ورزشکاران شهرستان شهریار با بیان اینکه رسالت بسیج ورزشکاران شناسایی جوانان نخبه به عنوان مدل و الگو برای دیگر جوانان و حمایت معنوی از آنها است، ادامه داد: شناسایی و معرفی آنها به جامعه، اخلاق مداری و ترویج فرهنگ و منش پهلوانی و قهرمانی از دیگر عواملی است که باید جوانان به آن توجه کنند.

وی با تاکید براینکه مربیان باید اول و آخر ورزشکاران را با مفاهیم معنوی آشنا کنند، عنوان کرد: آشنایی با مضرات شبکه های اجتماعی و ماهواره از وظایف یک مربی است .

وی در پایان متذکرشد: مربیان خواهر باید فرهنگ عفاف و حجاب را در بین ورزشکاران خواهر براساس یک الگوی زهرایی و دینیترویج دهند.

خروج از نسخه موبایل