نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان شهریار با حضور کتابداران تشکیل شد

حبر شهر به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان شهریار؛ به مناسبت گرامیداشت هفته کتاب و کتابخوانی، جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان شهریار به ریاست دکتر ناجی فرماندار شهرستان شهریار، گرجی بخشدار مرکزی شهریار،امیری رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان شهریار، شهرداران، روسای شوراهای اسلامی شهرها و با حضور اعضای انجمن و کتابداران کتابخانه های عمومی شهرستان شهریار در سالن جلسات فرمانداری تشکیل شد.
بنا بر این گزارش در این جلسه دکتر ناجی ضمن گرامیداشت هفته کتاب و کتابخوانی، این هفته را هفته گرامیداشت شان و مقام کتابداران دانست که در اعتلای فرهنگ جامعه نقش اساسی دارند.
دکتر ناجی در بخش از سخنان خود ضمن اشاره به مسایل و مشکلات موجود در مسیر ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی، همکاری و همراهی شهرداری ها و شوراهای اسلامی شهر را ظرفیتی قابل توجه در بهبود وضعیت فعلی دانست و اظهار امیدواری کرد تا با ورود مدیریت شهری در شهرهای شهرستان شهریار به این مقوله شاهد رشد و توسعه این بخش باشیم.
فرماندار شهرستان شهریار توجه به سلایق و علایق همه اقشار و تفکرات موجود در جامعه در ارائه خوراک و کتاب های مربوطه را یکی از راه های جذب مردم به کتابخانه ها دانست و محدود کردن کتابخانه ها به ارائه کتابهایی با یک ن.ع سلیقه و نگرش را فاصله گرفتن از اکثریت جامعه عنوان کردند.
در این جلسه امیری رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان شهریار نیز گزارشی از وضعیت کتابخانه های موجود، تعداد عناوین کتابها، تعداد کتابهای موجود و فعالیت کتابداران و مسایل و مشکلات این حوزه ارائه کرد.
حضور کتابداران کتابخانه های عمومی شهرستان شهریار و ارائه نقطه نظرات این قشر و گفت و شنود آنان با فرماندار یکی دیگر از بخش های این جلسه بود که با استقبال خوب کتابداران روبرو شد.
در پایان این جلسه دکتر ناجی فرماندار شهرستان شهریار با اهدای لوح سپاس و هدایایی از فعالیت و خدمات کتابداران شهرستان تقدیر و تشکر کرد.
لازم به ذکر است به پاس خدمات وحمایت های دکتر سعید ناجی از حوزه کتاب و کتابخوانی، لوح سپاس و یک جلد کتاب نفیس به نمایندگی از اعضای انجمن و کتابداران شهرستان شهریار، از سوی رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان شهریار به  فرماندار شهرستان شهریار اهدا شد.

 

 

خروج از نسخه موبایل