نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

برگزاری نشست فصلی پزشکان برنامه ایدز شبکه های بهداشت ودرمان تابعه دانشگاه ایران و پزشک فوکال پوینت برنامه ایدز در مرکز مشاوره بیماریهای رفتاری شهریار

به گزارش خبر شهر مرکز مشاوره بیماریهای رفتاری در راستای مشاوره، تشخیص و مراقبت و درمان بیماری اچ ای وی / ایدز از جایگاه ویژه ای برخوردار است. مجموعه پرسنل شاغل در مرکز مشاوره بیماریهای رفتاری مستمراً دوره های باز آموزی اختصاصی را طی می کنند و با دانش و تجربیات به روز  در مدیریت برنامه  اچ ای وی / ایدز به نحو مطلوب ارائه خدمت می نمایند.

پزشک مرکز مشاوره به عنوان بالاترین مرجع علمی مرکز، مداخلات ارزشمندی را در تشخیص، مراقبت و درمان بیماران ایفا می نماید.در این رابطه کارشناس برنامه ایدز معاونت بهداشتی دانشگاه با اندیشیدن تدابیر مطلوب همواره توان علمی و تجربی پزشکان را ارتقاء می دهند در این خصوص به صورت دوره ای پزشکان مراکز مشاوره را با دکتر کلانتری، پزشک متخصص عفونی و فوکال پوینت برنامه ایدز، لینک می نمایند .

نشست فصلی پزشکان در مرکز مشاوره بیماریهای رفتاری شهریار با حضور پزشکان مرکز مشاوره شبکه های بهداشت و درمان تابعه دانشگاه علوم پزشکی ایران و کارشناس برنامه ایدز معاونت بهداشتی دانشگاه، خانم غلامی و همچنین پرسنل مرکز مشاوره بیماریهای رفتاری و سرپرست واحد بیماریها و کارشناس برنامه ایدز شبکه بهداشت و درمان شهرستان شهریار در محل مرکز مشاوره بیماریهای رفتاری این شهرستان در تاریخ بیست و دوم آبان ماه،برگزار شد .

در این نشست ضمن بهره گیری از توان علمی دکتر کلانتری جهت ارتقا توان علمی و تجربی حاضرین، به صورت Case Report نیز بررسی انجام گرفت .

 

 

 

خروج از نسخه موبایل