نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

معاون آموزش متوسطه درجلسه هم اندیشی مدیران متوسطه اول محور اندیشه بر پرورش دانش آموزانی با قدرت درک حقایق پیرامون خود تاکید کرد

خبر شهر به گزارش دفتر اطلاع رسانی وروابط عمومی آموزش وپرورش شهریار:جلسه هم اندیشی مدیران متوسطه اول محور اندیشه با حضور معاون آموزش متوسطه وبه میزبانی آموزشگاه عطیه برگزار شد.

معاون آموزش متوسطه در این جلسه با تاکید برداشتن تفکر خلاق از سوی مدیران اظهارداشت :داشتن تفکر خلاق در مدیران موجب می شود در مواجه با مسائل به راه حلهای موثرتر و آسانتری دست یابند  .

مجید پارسا در ادامه افزود :در نظام تعلیم و تربیت آنچه که علاوه بر کمیت و میانگین نمرات مورد اهمیت و انتظاراست پرورش دانش آموزانی است که قدرت درک و فهم حقایق پیرامون خود را داشته باشندو اخلاق را در حوزه های دینی ،اجتماعی و فرهنگی سرلوحه خود قراردهند.

شایان ذکر است در این هم اندیشی موضوعات تحلیل آماری نمرات امتحانات خردادماه و بررسی افت تحصیلی در دروس هدف ،طرح ها و برنامه متوسطه دوره اول ،جشنواره خوارزمی ،پیشرفت تحصیلی ،بازدید همتا و تاکید بر بازدید های مدارس هدف و بررسی سازماندهی سال تحصیلی ۹۵-۹۶ مورد تجزیه و تحلیل  قرار گرفت.

خروج از نسخه موبایل