نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

دانش آموزان زبان گویا و دست توانگر مردم در استکبار ستیزی بوده و هستند

خبر شهر به گزارش دفتر اطلاع رسانی وروابط عمومی آموزش وپرورش شهریار: همزمان با دانش آموزان سراسر کشور زنگ استکبار ستیزی با حضور ناجی فرماندار ،ذبیحی مدیر آموزش وپرورش ،موحدی نیا امام جمعه صباشهر ،و دیگر مسئولین شهرستان در مدرسه آیت الله غفاری نواخته شد .

مدیر آموزش وپرورش دراین آیین ضمن تبریک به دانش آموزان و فرهنگیان گفت :نقش دانش آموزان در جامعه ،نقش پررنگ و تاثیر گذاری در تاریخ معاصربوده است به طوری تقدیم ۳۶هزار دانش آموز شهیددر دوران دفاع مقدس و حوادث انقلاب گویای این موضوع است .

ذبیحی در ادامه افزود :هر زمان که کشور نیازمند حضور پررنگ و فعال در عرصه اجتماعی بوده است ،در واقع این دانش آموزان برخواسته ، زبان گویا و دست توانگر مردم در استکبار ستیزی بوده وهستند.

وی با اشاره به نگرش حاکم بر دنیا در زمان قبل از انقلاب که کشورهای دنیا را به دوقطب مستکبر و جهان سوم که تحت سیطره استکبار قرار داشتند اظهارداشت :نقش دانش آموزان در آن زمان و اقدام انها سه حادثه تاریخی را رقم زد که در تاریخ ماندگار شده است .

مدیر آموزش وپرورش در پایان یاد آور شد :در جامعه امروز دانش آموزان با شناخت  عناصر اجتماعی و سیاسی محیط اطراف خود نقش خود را بصورفعال به نمایش گذاشته و این موضوع نشان از جامعه فعال و پویا است .

خروج از نسخه موبایل