نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

شناسنامه دار شدن 60 درصد از باغات شهرستان ملارد

 خبر شهر به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ملارد، امیر یقین لو سرپرست معاونت فنی و عمرانی فرمانداری شهرستان ملارد در جمع اعضای ستاد فضای سبز این شهرستان، از شناسنامه دار شدن بیش از ۶۰درصد از باغات ملارد خبردادو گفت:

حفظ، نگهداری و جلوگیری از تخریب و تغییر کاربری این باغات و فضای سبز، از مهمترین اولویتهای مسئولان شهرستان است. وی ادامه داد: در این راستا جهاد کشاورزی شهرستان  با هدف حفظ و حراست از باغات موجود و گسترش سرانه فضای سبز در سطح شهرستان، از مدتها پیش با انجام پیگیریهای لازم، اقدام به پلاک کوبی و شناسنامه دار کردن درختان و باغات کرده است و هم اکنون نیز این طرح در نقاط مختلف ملارد در حال اجرا است.
یقین لو در ادامه با اشاره به درختان از بین رفت اراضی گلستانک که در جوار روستاهای شریف آباد و شش بخش صفادشت می باشد، با انتقاد از عملکرد دستگاه های مرتبط که در سال ۸۹ به بهانه ساخت گلخانه و ایجاد اشتغال برای یک هزار نفر گفت: طی پیگیری های بعمل آمده مجوزهای داده شده برای تخریب ۴۰۰ هکتار از درختان کاشته شده در اراضی گلستانک،مراحل قانونی خود را طی نکرده است و این اقدام ناپسند آسیب های جدی من جمله خیزش شن های روان و ایجاد ریز گردها را به وجود آورده است. معاون فرماندار افزود: از زمان تصدی دولت تدبیر و امید ، فرمانداری به جد پیگیر این موضوع بوده و از بازرسی کل کشور درخواست برخورد قانونی و قضایی با مسببین این امر را داشته است. در ادامه جلسه مصوبات قبل پیگیری و هرکدام از دستگاه های مرتبط اقدامات خود را بیان نمودند.

 

 

خروج از نسخه موبایل