نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

المپیاددرون مدرسه ای ابتکاری است در خصوص ازبین رفتن منشا بسیاری از ناهنجاری ها

خبر شهر به گزارش دفتر اطلاع رسانی وروابط عمومی آموزش وپرورش شهریار: در مراسمی نمادین سومین المپیاد ورزشی درون مدرسه ای مدارس شهرستان شهریار با حضور ناجی فرماندارشهریار ،ذبیحی مدیر آموزش وپرورش ،عبدالوند رئیس اداره ورزش وجوانان و آقاخانی معاون آموزش ابتدایی در مدرسه مهر برگزار شد.

مدیر آموزش وپرورش در این مراسم اظهارداشت : برنامه ای که درمحورآموزش وپرورش قرار گرفته است تلاشی برای ایجادتعادل درنظام مدرسه است که این تعادل برایندی است که در آینده دانش آموزان را به شکل شهروندتربیت خواهد کرد .

علی ذبیحی با بیان این موضوع که در برهه  ای از زمان رویکرد جهانی آموزش وپرورش ،آموزش برای برای همه بوده است تصریح کرد :نظام تعلیم و تربیت امروزی با هدف  آموزش برای زندگی در پی تربیت شهروند خوب برای اجتماع است .

وی با اشاره به پرسش مهر ریاست جمهوری مبنی بر منشاءخشونت در جامعه چه چیزی است ؟گفت : مهمترین عاملی که ازنظرمتولیان آموزش و پرورش میتواند مستولی شود نبود شادابی و نشاط است یابه عبارتی جامعه ای که پویا وشاداب نباشد درکنارآن ناهنجاری هایی بوجود می آید و برآیند ناهنجاری بوجود آمدن خشونت در جامعه خواهد بود.

مدیر آموزش وپرورش در ادامه افزود :جامعه ی پرنشاط امروز، دانش آموزان پرنشاط می خواهد و دانش آموزان پرنشاط آینده را تشکیل خواهند داد.

این مقام مسئول در پایان با تاکید بر بااتحادسه ضلع نظام تعلیم وتربیت (خانواده مدرسه و دانش آموزان )اذعان داشت : المپیاددرون مدرسه ای ابتکاری است در خصوص  ازبین رفتن منشاءبسیاری از ناهنجاری ها در جامعه امروزی .

خروج از نسخه موبایل