نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

برگزاری همایش پدافند غیر عامل زیستی در شبکه بهداشت و درمان شهرستان شهریار

همایش پدافند غیر عامل زیستی در شبکه بهداشت و درمان شهرستان شهریار در تاریخ ششم آبان ماه،برگزار شد

در هفته گرامیداشت پدافندغیرعامل(دوم لغایت هشتم آبان ماه) با شعارمصون سازی و پایداری کشور با اقدام و عمل به پدافند غیر عامل،معاونت بهداشتی شبکه بهداشت و درمان شهرستان شهریار نسبت به برگزاری همایش پدافند غیر عامل زیستی در تاریخ ششم آبان ماه اقدم نمود.

این همایش با حضور اعضاء کمیته بهداشتی کارگروه و رابطین مدیریت کاهش خطر بلایا مراکز بهداشتی و درمانی، پایگاههای سلامت و خانه های بهداشت برگزار گردید.

در این همایش مهندس بنائیان معاون بهداشتی و رئیس کمیته بهداشتی کارگروه بهداشت، درمان و توانبخشی در حوادث غیر مترقبه و پدافند غیر عامل شبکه، ضمن خوش آمدگویی به مدعوین در خصوص اهمیت دانش پدافند غیر عامل موضاعاتی را بیان نمودند. سپس دکتر حسن حسینی امینی، استاد دانشگاه و مربی مرکز مطالعات پدافند غیر عامل کشور، نیز مطالب مهم و ارزنده ای درخصوص ایران کشوری مهم در روابط بین الملل، مدیریت بحران و مراحل آن، تعریف پدافند عامل و غیر عامل، جنگ و ۶ نسل آن، سازمانهای متولی، اهداف خاص پدافند غیر عامل زیستی، تعریف، منشاء و انواع تهدیدات و راهکارها مطالبی ارائه نمودند که موضوعات مطرح شده بسیار مورد توجه همکاران قرار گرفت.

خروج از نسخه موبایل