نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

وظیفه ما استفاده از مشارکت جمعی است

 خبر شهر به گزارش روابط عمومی فرمانداری قدس سید مهدی محمدی سرپرست جدید فرمانداری طی سخنانی ضمن تجلیل از حمایت های نماینده شهرستان و امام جمعه شهر قدس گفت : اعتقاد دارم که خدمتگزاری به مردم مغتنم بوده و توفیقی است که از سوی خداوند کریم به رسم امانت به انسانها سپرده می شود لذا باید امانت دار خوبی بود و از این فرصت برای خدمت به مردم استفاده کرد .
وی افزود : اعتقاد من در کار بهره گیری از خرد جمعی ،مشارکت عمومی و دخیل کردن مردم در امور است زیرا در سایه همدلی و مشارکت است که یک دستگاه متولی می تواند موفق عمل کند .
فرماندار قدس در ادامه گفت : فرمانداری پاسخگو است و لی مجری نیست بلکه ناظر است و کسی که باید پاسخگو باشد دستگاههای اجرایی هستند بنابراین از همه دستگاههای اجرایی انتظار خدمت صادقانه دارم .
وی در پایان از دستگاههای قضایی ،امنیتی و انتظامی خواست تا با همدلی و هماهنگی در جهت خدمت به مردم  ؛ فرمانداری را یاری دهند .
بر اساس این گزارش در این مراسم دکتر ضرغام سرپرست سابق فرمانداری قدس نیز طی سخنان کوتاهی از همه مسئولان ،مردم منطقه ، خانواده معظم شهداء و صنعتگران که در طول خدمت وی را حمایت کردند تقدیر و تشکر نموده و برای فرماندار جدید آرزوی توفیق کرد .

 

خروج از نسخه موبایل