نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

ثبت نام 37 هزار خانوار ملاردی در سرشماری اینترنتی نفوس و مسکن امسال

 خبر شهر به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ملارد، خطیبی فرماندار شهرستان ملارد از ثبت نام ۳۷ هزار خانوار در شهرستان ملارد از طریق مراجعه به سایت سرشماری نفوس و مسکن سال ۱۳۹۵ خبر داد و گفت: در این مرحله از سرشماری اطلاعات و آمار بیش از ۱۲۷ هزار نفر از ساکنان این شهرستان در سامانه ثبت گردیده است .
وی در تشریح  مهمترین اقدامات صورت گرفته درستاد سرشماری نفوس و مسکن شهرستان ملارد گفت : ایجاد یک باجه در ادارات و دهیاریها برای ثبت نام رایگان ، راه اندازی واحدهای سیار ثبت نام در سه نقطه از شهرستان ، برگزاری مسابقه نقاشی و روزنامه دیواری برای تشویق دانش اموزان و خانواده هایشان ، اطلاع رسانی از طریق بنر،تراکت و پوستر در شهرها و روستاها و ادارات گوشه ای از عملکرد ستاد سرشماری نفوس مسکن شهرستان ملارد در مرحله ثبت نام اینترنتی می باشد.
خطیبی در ادامه در خصوص ثبت نام به صورت حضوری در این شهرستان اظهار داشت:  باهمکاری شهرداریها و ادارات سطح شهرستان دو ستاد با کلیه امکانات نرم افزاری و سخت افزاری در اختیار مامورین و کارشناسان ستاد سرشماری قرار گرفت. خطیبی افزود: بیش از ۲۰۰ نفر مامور و کارشناس مسئول برای ثبت نام حضوری در این شهرستان به کار گرفته شده است . وی به کارگیری بیش از ۵۰ دستگاه خودروی سواری در طرح ثبت نام حضوری را یکی دیگر از اقدامات ستاد سرشماری نفوس ومسکن در این شهرستان عنوان کرد و اظهار داشت: کلیه مامورین و کارشناسان تجهیز و نیروی انتظامی امنیت این عزیزان را تامین و پشتیبانی می کند. فرماندار ملارد در ادامه از برگزاری دوره های متعدد آموزشی برای مامورین ثبت نام سرشماری خبرداد و از شهروندان خواست همکاری لازم را با آمارگیران داشته تا این مهم در مهلت مقرر به سرانجام برسد و شهرستان ملارد بتواند رتبه قابل قبولی را در بین شهرستانهای استان کسب نماید.
گفتنی است ثبت نام حضوری سرشماری نفوس و مسکن ۹۵ تا روز ۲۸ آبان ماه ادامه دارد .

خروج از نسخه موبایل