نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

نشست مشترک هیات های ورزشی شهرستان شهریار برگزار شد

 خبر شهر  به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان شهریار؛ همزمان با هفته تربیت بدنی نشست مسئولان هیئت های ورزشی شهرستان شهریار با حضور گل محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران، دکتر ناجی فرماندار شهرستان شهریار و عبدالوند رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان شهریار در سالن اجتماعات فرمانداری تشکیل شد.
بنا بر این گزارش در این نشست دکتر ناجی ضمن تبریک هفته تربیت بدنی، گزارش کاملی از وضعیت کلی فرهنگی و اجتماعی، ظرفیت ها و پتانسیل های موجود شهرستان شهریار ارائه نمود.
دکتر ناجی فرماندار شهرستان شهریار با اشاره به حضور برخی از دستگاه ها و نهادها و استقرار ادارات کل غرب استان تهران در شهرستان شهریار، پیشنهاد کرد تا با حمایت مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران، زمینه استقرار مدیریت ورزش و جوانان غرب استان تهران در این شهرستان فراهم شود تا با مدیریت منسجم و منطقه ای، زمینه رشد و توسعه ورزش منطقه فراهم گردد.
رئیس شورای ورزش شهرستان شهریار ضمن تقدیر از فعالیت های صورت گرفته توسط هیات های ورزشی شهرستان شهریار ابراز امیدواری کرد تا حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران در شهرستان، نویدبخش روزی خوب برای ورزش شهرستان باشد.
در ادامه این جلسه گل محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران، با اشاره به این نکته که بنده نگاه ویژه ای به شهرستان شهریار دارم؛ گفت: در حال حاضر پازل ورزشی شهرستان شهریار خوب شکل گرفته و اگر از این فرصت خوب استفاده نشود کفران نعمت است چرا که دید وسیع و برنامه محور دکتر ناجی فرماندار محترم، نماینده محترم و رئیس اداره ورزش شهرستان این زمینه را فراهم کرده است.
مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران با تشریح شاخص های عملکرد حوزه ورزش گفت: ظرفیت مناسبی در شهرستان شهریار به صورت بالقوه وجود دارد که باید تلاش کنیم بالفعل شود.
وی افزود: شهرستان شهریار با ۵۰ سانتی متر مربع اماکن ورزشی از میانگین کشور بالاتر است اما از میانگین استان و استاندار پایین تر است و باید تلاش کنیم به سطح استاندار نزدیک شویم.
گل محمدی ضمن تشریح راهکارهای توسعه ورزش شهرستان شهریار، پیشنهاداتی را در راستای ارتقای سطح ورزش شهرستان ارائه کرد.

 

خروج از نسخه موبایل