نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در شهرستان ملارد

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در شهرستان ملارد / دستگیری باند سارقان حرفه ای با ۷۳ فقره سرقت
فرمانده انتظامی غرب استان تهران از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با محوریت پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز از دستگیری ۷ سارق و کشف ۷۳فقره انواع سرقت در شهرستان ملارد خبر داد.
سردار ” محسن خانچرلی ” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس در تشریح این خبر گفت: با هدف ارتقای کمی و کیفی نظم و امنیت و برخورد قانونی با مخلان آرامش شهروندان، طرح ارتقای امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در دستور کار مأموران انتظامی شهرستان ملارد قرار گرفت.
وی افزود: به همین منظور طرح پاکسازی نقاط آلوده با هدف شناسائی سارقان و جمع آوری معتادان پرخطر اجرائی در شهرستان ملارد شد که در جریان این طرح تعداد ۸۳ نفر معتاد متجاهر جمع آوری ، ۷ سارق دستگیر و ۷۳ فقره انواع سرقت کشف شد.
سردار خانچرلی تصریح کرد: با اجرای این طرح ۱۲ واحد صنفی متخلف پلمپ و مقادیر قابل توجهی انواع کالای قاچاق که شامل پودر بدنسازی ، پالت کاغذی ، کفش و … به ارزش ۳۵۰ میلیون ریال نیز کشف شد.
این مقام ارشد انتظامی با اشاره به شناسایی ۶۰ مورد از محل های توزیع مواد مخدر ادامه داد: در این راستا ماموران موفق به کشف بیش از ۱۸ کیلو گرم انواع مواد مخدر شدند.
رئیس پلیس غرب استان تهران بیان داشت: توقیف ۲۷ دستگاه موتورسیکلت و ۱۶ دستگاه خودرو متخلف از دیگر نتایج اجرای این طرح بود.
فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران با اشاره به رضایتمندی مردم از اجرای این طرح از همکاری صمیمانه مردم تشکر کرد و گفت: اجرای این طرح ها بطور مستمر در شهرستان های تابعه بصورت مستمر ادامه خواهد داشت و شهروندان می‌توانند در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مشکوک مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

خروج از نسخه موبایل