نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

گزارش تصویری از مراسم تودیع و معارفه ریاست اداره جهاد کشاورزی شهرستان شهریار

به گزارش خبر شهر مراسم تودیع و معارفه ریاست اداره جهاد کشاورزی شهرستان شهریار با حضور رئیس سازمان جهاد کشاورزی ، بخشدار مرکزی ، و سایر مسئولین شهرستان و کشاوزان منطقه در سالن اجتماعات اداره جهاد کشاورزی بر گزار شد .
در ابتدای مراسم بعد ز تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید دو نفر از کشاورزان و تولید کنندگان ضمن تشکر از خدمات مهندس امیر آبادی به بیان دید گاه های خود برای ارتقای بیشتر کشاورزی در منطقه شهریار پرداختند سپس بخشدارمرکزی شهرستان شهریار به نمایندگی از فرماندار شهریار از خدمات ارزنده مهندس امیر آبادی تشکر نموده و ضمن تبریک به جناب مهندس شاکری بعنوان سرپرست جدید این اداره از خداوند منان توفیقات روز افزون برای ایشان در اداره این نهاد مهم اقتصادی را خواستار شدند .
در ادامه مهندس امیر آبادی ضمن تشریح مختصری از عملکرد خود و همکارانش طی دو سال گذشته از زحمات همکاران و کشاورزان منطقه تشکر نمود سپس مهندس شاکری ضمن خیر مقدم به حضار در جلسه خدمت به مردم را در سایه قانون و قانون مداری بعنوان یکی از اهداف مدیریتی خود بیان نمود.

در ادامه برنامه  مهندس اکبر غضنفری، مشاور و مدیر حوزه ریاست جهاد کشاورزی استان تهران با اهدا لوحی از خدمات مهندس امیر آبادی  تقدیر تشکر نمود و حکم سرپرستی اداره جهاد کشاورزی شهرستان شهریار را به جناب مهندس شاکری تقدیم نمود .

 

 

خروج از نسخه موبایل