نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

پلیس افتخاری در برپایی عزای حسینی و امنیت آن نقش موثری دارد

پلیس افتخاری در برپایی عزای حسینی و امنیت آن نقش موثری دارد

خبر شهر -غرب استان تهران-فرمانده انتظامی شهرستان شهریار در کارگاه آموزشی ویژه پلیس افتخاری هیئات مذهبی گفت: پلیس افتخاری در برپایی عزای حسینی و امنیت آن نقش موثری دارد.

خبر شهر ربه گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس،سرهنگ “فریدون مکرمی اصل” در تشریح این خبر گفت:با توجه به در پیش بودن تاسوعا و عاشورای حسینی و لزوم مشارکت مردمی در برقراری نظم و امنیت در سطح شهر و  هیئات مذهبی، استفاده از پلیس افتخاری به عنوان یکی از ظرفیت های مطلوب در برقراری نظم و امنیت در نظر گرفته شد و کارگاه آموزشی ویژه پلیس افتخاری هیئات مذهبی در ستاد فرماندهی شهریار برگزار شد.
فرمانده انتظامی شهرستان شهریار در خلال برگزاری کارگاه گفت: امروزه حفظ نهضت عظیم عاشورا و تلاش در جهت هرچه با شکوه برگزار شدن عزاداری سرور و سالار شهیدان از هر زمان دیگری اهمیت بیشتری دارد چرا که دشمن در پی آن است که با تبلیغات منفی و کم اهمیت جلوه دادن این نهضت،جوانان انقلابی و مومن جمهوری اسلامی ایران را از مسیر انقلاب منحرف نماید.
سرهنگ مکرمی تصریح کرد:حال که دشمن این اهداف را به صورت ویژه دنبال کرده و از پرداخت هر گونه هزینه ای برای آن هیچ گونه ابایی ندارد ،هوشیاری و بصیرت مردم ما باید بیش از پیش بوده و شما جوانان انقلابی تحت رهنمود های حکیمانه مقام عظمای ولایت باید در جهت خنثی نمودن توطئه دشمن تلاش کنید.
فرمانده انتظامی شهرستان شهریار،همکاری روسا و انتظامات هیئات مذهبی با پلیس را خواستار شده و عنوان داشت: انشاءالله با حضور موثر پلیس و همکاری روسا و انتظامات هیئات و مراسم عزاداری حسینی محرم امسال با شکوه تمام در امنیت کامل برگزار شود.
سرهنگ مکرمی اضافه کرد: نیروی انتظامی شهرستان شهریار افتخار دارد در ایام محرم الحرام برای صیانت از ارزشهای والای مکتبی و تامین نظم و امنیت با مشارکت و همکاری سایر نهادهای اجتماعی به ویژه هیآت های عزاداری وظایف قانونی خود را در جهت برقراری نظم و امنیت برای مردم به نحو مطلوب به انجام برساند.
رئیس پلیس شهریار افزود:در کارگاه برگزار شده آموزش های لازم در خصوص چگونگی همکاری اعضای پلیس افتخاری با مجموعه فرماندهی انتظامی شهرستان شهریار به حاضران در جلسه تاکید و یادآوری شد.

خروج از نسخه موبایل