نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

شهریار قهرمان نهمین دوره رقابت های کشتی جام شهید کلهر شهرستان شهریار

مسابقات کشتی آزاد جام شهید حاج یدالله کلهر در شهرستان شهریار با استقبال خوب شرکت کنندگان برگزار شد

خبر شهر به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان شهریار؛ نهمین دوره مسابقات کشتی کشوری جام سردار شهید کلهر به میزبانی شهرستان شهریار با شرکت ۱۵۵ کشتی گیر از ۸استان در قالب ۹تیم در دو شب متوالی از مورخ ۱۵/۷/۹۵تا ۱۶/۵/۹۵ طی هشت دوره وبا انجام ۱۸۶ کشتی گیر برگزار گردید.
در پایان شهریار با ۱۷۰ امتیاز به عنوان قهرمانی رسید،تیم مازندران با ۹۷ امتیاز نایب قهرمان شد و لرستان الف با ۷۴ امتیاز در جایگاه سوم ایستاد.

این مسابقات با حضور تیم های مازندران(بهشهر و قائمشهر)،لرستان(بروجرد) گلستان،بوشهر،البرز،مرکزی؛خوزستان،آذربایجان شرقی،منتخب تهران و شهریار در سالن انقلاب شهرستان شهریار برگزار با شناخت نفرات برتر به کار خود پایان داد.

این مسابقات که با استقبال خوب علاقه مندان به کشتی آزاد و با حضور عزیزی رئیس هئیت کشتی استان تهران ،احمدعبدالوند رئیس اداره ورزش و جوانان و هزارخانی و محمودی معاونین اداره ورزش و جوانان،علی محمدی رئیس هئیت کشتی و عضو شورای شهریار با اهداء مدال و حکم قهرمانی به نفرات برتر خاتمه یافت.

شایان ذکر همه ساله این مسابقات با حضور استان های کشتی خیز کشور و تلاش های آقایان قاسمی جو و سلمانی و دیگر عزیزان در شهرستان شهریار با شکوه خاصی برگزار می گردد.

خروج از نسخه موبایل