نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

توزیع کیسه زباله بین ایستگاه های صلواتی شهر

رحیم اسدی : در راستای فراهم آوردن محیطی مناسب ، زیبا و شایسته برگزاری مراسم عزاداری حسینی توزیع کیسه زباله در بین ایستگاه های صلواتی سطح شهر انجام شد.
خبر شهر به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی و شهرداری قدس- معاونت خدمات شهری شهرداری قدس گفت: با آرزوی قبولی عزاداری شهروندان محترم ، از آنجا که در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی امکان ارائه خدمت رسانی به جهت ازدحام بیش از حد جمعیت با محدودیتهای شدیدی روبه رو می باشد؛ لذا شهرداری قدس در این ایام تمام تلاش خود را برای خدمت رسانی به شهروندان بکارمی گیرد و لازم است شهروندان نیز جهت رعایت نظافت خصوصاً در زمان صرف نذورات از ریختن ظرفهای یک‌بار مصرف در خیابان‌ و معابر شهری خودداری کنند و از تمام شهروندان تقاضا دارم با رعایت نظافت شهر ، شهرداری را در ارائه خدمات بهتر یاری فرمایند.

رحیم اسدی افزود : حفظ محیط زیست و مشارکت در امر حفظ نظافت اماکن عمومی امری عام المنفعه است، باید توجه داشت که مصرف بیش اندازه ظروف پلاستیکی و بخصوص عدم جمع آوری آنها و رها ساختنشان در سطح شهر، نه تنها به زیبایی شهر لطمه زده و کارگران عزیز شهرداری را به زحمت می اندازد، بلکه منجر به بروز معضلات زیست محیطی می گردد. موضوعی که متاسفانه معمولا رعایت نمی گردد و مثلا در حین پخش شربت نذری بیشتر لیوان ها روی زمین انداخته می شوند.

وی ادامه داد: در همین راستا معاونت خدمات شهری و نواحی چهارگانه شهرداری قدس  اقدام به توزیع کیسه زباله بین  ایستگاه صلواتی موجود در سطح شهر نموده است، در این طرح از طریق نواحی خدمات شهری به متصدی هر ایستگاه ۵ بسته کیسه زباله به صورت رایگان تحویل داده شده تا زباله ها و ظروف پلاستیکی جمع آوری شده و سیمای شهر شایسته عزادار امام حسین (ع) باشد.

خروج از نسخه موبایل