نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

مشارکت فرهنگیان و دانش آموزان در امنیت اجتماعی تاثیر بسزایی در کاهش جرائم دارد

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی غرب استان تهران گفت: مشارکت فرهنگیان و دانش آموزان در امنیت اجتماعی تاثیر بسزایی در کاهش جرائم دارد.
خبر شهر  به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ ” عبدالمالکی ” در مراسم قرائت پیام مهر که با هدف افزایش مشارکت و همکاری دانش آموزان با پلیس در مدرسه قرائت شد، ضمن تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) با تشریح شعار محوری هفته ناجا “همه باهم برای امنیت و آرامش” اظهار داشت: پیشرفت و تعالی کشور در گرو تعلیم و تربیت دانش آموزانی مؤمن، متعهد، انقلابی و عالم است.
وی افزود:صعود به قله های رفیع علم و دانش در پرتو تلاش های خستگی ناپذیر آینده سازان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرصه های مختلف با وجود امنیت اجتماعی پایدار و مشارکت جمعی میسر خواهد بود.
این مقام انتظامی با اشاره به آسیب ها و تهدیدات پیش روی دانش آموزان بیان کرد: دشمن با برنامه های از پیش طراحی شده و با استفاده از ابزار و فن آوری های ارتباطی در تلاش است تا جوانان و نوجوانان را از هویت دینی مذهبی و ایرانی خود دور سازد و فرهنگ غربی را جایگزین فرهنگ ایرانی اسلامی کند که بهترین راه مقابله با آسیب های اجتماعی و تهدیدات فضای مجازی، اقدام هوشمندانه، احساس مسئولیت و تکیه بر باورهای دینی و ارزش های اخلاقی است.
سرهنگ عبدالمالکی در ادامه سخنان خود با اشاره به جایگاه والای آموزش و پرورش در پیشگیری از آسیب های اجتماعی افزود: مشارکت فرهنگیان در امنیت اجتماعی تاثیر بسزایی در کاهش جرائم دارد.
وی گفت: پلیس همواره در کنار آموزش و پرورش قرار دارد تا با تعاملات منسجم بتوانیم در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تامین امنیت گامهای موثری را برداریم .
این مقام انتظامی ادامه داد: نیروی انتظامی و آموزش و پرورش با اثرگذاری حضورشان و گستره ی سرزمینی شان دو دستگاه بزرگ کشور محسوب می شوند و هر دو ماموریت های مقدسی را دنبال می کنند.
معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی ویژه غرب استان تهران در پایان آموزش و پرورش را بازوی توانمند پلیس در حوزه های مختلف علمی برشمرد و بیان داشت: تعامل و همفکری پلیس و آموزش و پرورش، زمینه ساز امنیت پایدار در جامعه است و توسعه و ارتقاء امنیت اجتماعی را در پی خواهد داشت.

خروج از نسخه موبایل