نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

امروز پلیس از پتانسیل عظیم مردمی در جهت پیشبرد اهداف بهره می گیرد

امروز پلیس از پتانسیل عظیم مردمی در جهت پیشبرد اهداف بهره می گیرد
فرمانده انتظامی غرب استان تهران گفت: امروز پلیس از پتانسیل عظیم مردمی در جهت پیشبرد اهداف بهره می گیرد.
خبر شهر به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس ، سردار ” محسن خانچرلی ” در دومین روز از هفته ناجا در مراسم صبحگاه مشترک که با حضور ” معاون امنیتی ، انتظامی استانداری تهران ،نماینده مردم شهرستان های شهریار ، ملارد و قدس در مجلس شورای اسلامی ، فرماندار و امام جمعه شهرستان شهریار ، فرماندهان ، معاونان و کارکنان انتظامی غرب استان تهران برگزار شد ، ضمن تسلیت به مناسبت فرارسدن ماه محرم و تبریک هفته ناجا به کارکنان گفت: امنیت اساسی ترین نیاز جامعه است و در سایه امنیت و آسایش ،سایر نیازهای اجتماعی جامعه تامین می شود . همچنین امنیت زیربنای توسعه همه‌ جانبه در همه زمینه‌ها است.
وی افزود: نتیجه حرکت در مسیر ولایت فقیه و پیروی از رهنمودهای رهبری تکامل و تعالی بوده و مهمترین عامل شکست دشمنان در رسیدن به اهداف شوم و ضربه زدن به نظام است.
رئیس پلیس غرب استان تهران حضور ولایت فقیه و مقام معظم رهبری به عنوان فرمانده کل قوا در رأس نیروهای مسلح را یک افتخار و فرصت مناسب برای نیروهای جان برکف و خدوم نظامی و انتظامی دانست و افزود: گوش به فرمان بودن و تبعیت محض از ولایت فقیه یکی از ویژگی ها و رسالت های اصلی نیروی های مسلح در نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
سردار ” محسن خانچرلی ” همچنین با تشریح شعار هفته ناجا که ” همه باهم برای امنیت و آرامش ” نامگذاری شده است خاطر نشان کرد: این مولفه ها هر کدام به تنهایی دارای مفهوم و ارزش جداگانه است و هر کدام مسئولیت های را برای ناجا ایجاد خواهد کرد.
وی تصریح کرد: امروز پلیس باید در همه ماموریت ها از پتانسیل عظیم مردمی در جهت پیشبرد اهداف و برقراری امنیت استفاده نماید، زیرا امنیتی که از پشتوانه مردم برخوردار نباشد ناپایدار است.
فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران بر عنصر اقتدار اشاره کرد و تاکید کرد : تغییر در رویکرد سبک زندگی ایجاب میکند که حافظان نظم وامنیت در برقراری امنیت با اقتدار و فناوری نوین وارد عمل شوند.
این مقام ارشد انتظامی همچنین خاطرنشان کرد:در این راستا پلیس به عنوان مجری قانون باید به عنوان الگوی نظم و انضباط در جامعه باشد تا بتواند به نحو احسن در مأموریت‌های خود موفق شود.
سردار ” محسن خانچرلی “بیان کرد: تاکید نیروی انتظامی در برقراری امنیت و آرامش در جامعه ایجاد انضباط اجتماعی است و این امر نیز در صورتی محقق می‌شود که ابتدا پلیس به عنوان برقرار کننده نظم و امنیت از یک نظم و انضباط معنوی و ظاهری بسیار قوی برخوردار باشد تا بتواند با بر هم زنندگان نظم و امنیت در جامعه مبارزه کند.
این مقام ارشد انتظامی همچنین گزارشی از عملکرد اقدامات فرماندهی انتظامی ویژه غرب استان تهران را ارائه و با اشاره به اینکه اجرای موفق طرح های پاکسازی مستلزم همکاری صمیمانه مردم و پلیس است،گفت: پلیس با هرگونه ناهنجاری و زشتی با اقتدار برخورد کرده و اجازه جولان به اراذل و اوباش را نخواهد داد.
گفتنی است ، در پایان مراسم ضمن اجرای حرکات نمایشی توسط یگان ویژه غرب استان تهران یگان های نمونه با برگزاری مراسم رژه صلابت خود را به عرصه ظهور گذاشتند.

خروج از نسخه موبایل