نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

آغاز سرشماری عمومی نفوس و مسکن به روش اینترنتی از سوم مهرماه؛

دکتر سعید ناجی فرماندار شهرستان شهریار از ساکنان این شهرستان دعوت کرد تا در سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال ۹۵ به روش اینترنتی که از سوم مهرماه آغاز می شود؛ مشارکت فعال داشته باشند.

 خبر شهر به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان شهریار؛ فرماندار شهرستان شهریار با اعلام آغاز سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال ۹۵ به روش اینترنتی از سوم مهرماه گفت: سرشماری عمومی نفوس و مسکن به دو روش اینترنتی و حضوری انجام خواهد شد که در مرحله اول آن از سوم تا ۲۴ مهرماه سرشماری به روش اینترنتی انجام خواهد شد.
وی افزود: افرادی که در سرشماری اینترنتی مشارکت می کنند پس از انجام سرشماری، یک کد ۱۲ رقمی را دریافت می‌کنند که باید به هنگام  مراجعه مأموران  سرشماری،  این کد  را به آنها ارائه کنند.
دکتر ناجی همچنین با بیان اینکه مرکز آمار ایران هزار جایزه یک میلیون تومانی برای کسانی که به صورت اینترنتی در سرشماری شرکت می‌کنند، در نظر گرفته است، گفت: باتوجه به این که مشارکت در سرشماری به روش اینترنتی سبب  افزایش سرعت و کاهش بسیاری از هزینه ها و جلوگیری از اتلاف وقت خانوارها خواهد شد؛ از همه شهروندان، ساکنان و مردم شریف شهرستان شهریار دعوت می کنم تا در انجام سرشماری عمومی نفوس و مسکن به روش اینترنتی حضور و مشارکت فعال داشته باشند.
نماینده عالی دولت در شهرستان شهریار با اشاره به اهمیت بسیار بالای آمار و اطلاعات در برنامه ریزی و رشد و توسعه کشور اظهار داشت: باتوجه به این که آمار و اطلاعات جمع آوری شده در سرشماری نفوس و مسکن، مبنای برنامه ریزی های مختلف قرار می گیرد، ورود اطلاعات صحیح عاملی مهم در بسترسازی مناسب جهت رشد و توسعه شهرستان و کشور خواهد بود.

 

 

خروج از نسخه موبایل