نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

به مناسبت آغاز سال تحصیلی 95/96مدیر آموزش وپرورش شهریار پیامی صادر کرد

خبر شهر به گزارش دفتر اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش وپرورش شهریار :متن کامل پیام علی ذبیحی مدیر آموزش وپرورش شهریاربه شرح زیر است :

به نام خداوندگار مهربان

پاییز هزار رنگ در راه است وماه مهر بار دیگر آغوش گشوده، تا نقشی دوباره از آموخته های زندگی  را بر روح و جان فرزندانمان  بنشانیم  و بر لوح سپید ضمیرشان خطی از عشق بنگاریم ،چراکه   پاییز ، بهار شکفتن است در دامن مهرورزان و مهربان آموزگاران تا با عشق و ایثارشان ثمر دهند پاسبانان آینده این مرز و بوم را ….

وچه زیباست ،کلام پر از مهر معلم که تلاوت دانش و دانایی را در  کلاس هایی مملو از عشق و ایثار برای دانش آموزانش زمزمه می کند ، باشد که این دانایی سرآغاز بهترین های فردای ایرانمان باد .

خداراشاکریم  ،که در این فضای  پر نشاط بازگشایی مدارس ،فرصتی فراهم است تا قدری سهیم باشیم در مسیری  که نظام آموزشی کشور بر مبنای تعلیم و تربیت دانش آموزانی خلاق ،کوشا ،دانش دوست و دانشمند بر دوشمان نهاده است.

آنچه که  امروز نظام جمهوری اسلامی  و جامعه را استوار تر از پیش کرده و پشتوانه جوانان این آب و خاک در عرصه های گوناگون شده است ، باورهای اعتقادی و ملی بی شماری است که در جان و دل این فرزندان ریشه دوانیده و تلاششان در راه پاسداری از اسلام و میهن ؛  بزرگ سرمایه ایست که غرور و عزت ملی کشور را دو چندان کرده است .

از این رو شایسته است  ، در سال تحصیلی پیش رو ، همچون سالهای پیشین ضمن تمرکز بر حوزه ساحت های ۶ گانه وزارت متبوع (که پیش از این بارها به آن اشاره شده است ) بر آن باشیم تا با توسعه عقلانیت و تقویت باورهای اعتقادی و ملی  دانش آموزان  هرچه بیش از پیش بکوشیم ،چراکه افزایش قدرت تفکر و استدلال و نهادینه ساختن باور های دینی و ملی و میهنی از مهمترین ابزارهای توسعه  یک جامعه خواهد بود .

حال که به لطف توجه ایزد منان و به همت دولتمردان و تدبیر ایشان  توانسته ایم آنچه که شایسته و بایسته جایگاه کشور عزیزمان میان جهانیان است را به اثبات برسانیم ،بر ما وظیفه است تا فرزندانی به بار بنشانیم که تدبیر و عقلانیت را سرلوحه کار خود قرار داده و شهروندانی اخلاق مدار گردند که با تکیه بر علم و دانش خویش در راه هرچه بهتر شدن جامعه  و به پیش راندن اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی کوشا باشند.

آنچه که همواره مورد تاکید این مدیریت در منطقه آموزشی شهریار بوده است  ، توجه  به آموزش مهارت های زندگی و تربیت شهروندانی شایسته یک جامعه اسلامی بوده که  موفقیت در این راه به منزله ساختن آینده کشور با شهروندانی نمونه و کارآمد خواهد بود ،که  از ضرورت ها  در مسیر تحقق این هدف توجه به مسائل تربیتی ، ورزشی و آموزش مسائل اجتماعی و فرهنگی  در مدارس است .

امید است در سایه ایزد منان ،رهنمود های مقام  معظم رهبری   ، توجه  و حمایت دولتمردان مدبر و با تلاش و ایثارگریهای شما دلسوزان که در خط مقدم نظام آموزشی کشور قرار دارید و مدرسه را سنگر خدمت برگزیده اید، در تربیت آینده سازان کشور کوشا بوده و فرزندانی به بار بنشانیم متفکر ،متعهد و خلاق و پویا و در توسعه کشور عزیزمان ایران به قدر آنچه بر دوشمان گذارده اند سهیم شده و دین خود را ادا نماییم .

 

علی ذبیحی
مدیر آموزش وپرورش شهریار

 

خروج از نسخه موبایل