نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

نشست خبری نماینده ولی فقیه سپاه ناحیه ملارد به مناسبت هفته دفاع مقدس

به گزارش خبر شهر نشست خبری نماینده ولی فقیه حجت الاسلام ملکی در سپاه ناحیه ملارد.

حجت الاسلام  ملکی نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه ملارد  ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و تبریک عید سعید خم بیان داشتند هفته دفاع مقدس برای همه ما ایرینیان یادآور رشادتها و از خود گذشتگیهای رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس در جبهه های حق علیه باطل است.

ایشان  در ادامه بیان داشتند که طی دویست سال گذشته در تاریخ ایران حدود سی و پنج جنگ بر ایران تحمیل و در تمامی انها بغیر از هشت سال دفاع مقدس بخشی  از خاک میهن عزیزمان درتصرف دشمنان قرار گرفت .   ولی در هشت سال دفاع مقدس حتی یک وجب از خاکمان را به دشمن ندادیم ایشان اضافه کردند که هشت سال دفاع مقدس از تمامی جنگها طولانی تر بوده حتی تعداد دشمنانش بیشتر از همه ی جنگ ها بود و در خاتمه هم پیروزی مطلق و قاطع از آن جمهوری اسلامی ایران بود و ما این پیروزی را مدیون خون پاک و رشادتهای شهدا هستیم در ضمن ما با ۳۵ کشور دنیا به طور مستقیم و غیر مستقیم جنگیدیم.

و ایشان افزود  که این پیروزی و سرافرازی ملت ایران دو دلیل اصلی داشته است .      دلیل اول اینکه در راس مدیریت ، و هدایت این نظام و این جنگ ولایت فقیه بوده است . و دلیل دوم هم ایمان و اخلاص رزمندگان و ملت اسلامی ایران بوده.

ایشان در پایان بیان داشتند :    ۸ سال دفاع مقدس و خون شهدا بود که به ما عزت و بزرگی داد ونظام مارا نظام اسلامی  جهانی کرد و در ضمن اعلام داشتند که وظیفه ی ما این است که آن رشادت ها و از خود گذشتگی های رزمندگان و شهدا را به نسل جوان خود انتقال بدهیم که متوجه سختی ها و مرارتهای آن زمان قرار بگیرند ، و قدر این آرامش و امنیت را بدانند ،

خروج از نسخه موبایل