نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

هدف کلی نظام تعلیم وتربیت براساس سند تحول بنیادین تنظیم شده است

خبر شهر  به گزارش دفتر اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش وپرورش شهریار : مدیر آموزش  وپرورش شهریار در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه شهریار که به مناسبت آغاز سال تحصیلی ودر مصلای بزرگ این شهربرگزار شد ضمن تبریک آغاز ماه مهر به فرهنگیان و دانش آموزان گفت :هدف کلی نظام تعلیم وتربیت براساس سند تحول بنیادین تنظیم شده است .

علی ذبیحی با تاکید بر تغییر و تحول در جامعه براساس نیاز های جامعه اظهارداشت :امروزه وجود تکنولوژی ،اینترنت و امکانات دیگر باعث تغییراتی در نظام اجتماعی شده  است که آموزش و پرورش نیز از این موضوع مثتثنی نیست .

مدیر آموزش وپرورش با اشاره به ساحت های شش گانه  آموزش وپرورش تصریح کرد :یکی از مهمترین  ساحتها، ساحت اعتقادی دانش آموزان است که آموزش وپرورش شهریار برای رسیدن به این مهم تمامی زیرساخت های پرورشی و فرهنگی را آماده کرده است .

ذبیحی در ادامه اذعان داشت :رشد ۴۰۰درصدی حافظین قرآن و حضور ۳۵هزار دانش آموز درمسابقات علمی و فرهنگی نشان از آماده سازی بسترها و زیرساخت های ساحت اعتقادی در شهریار می باشد .

وی به توفیقات  اداره آموزش وپرورش اشاره و گفت :در مسابقات کشوری علمی ومهارتی ۸دانش آموز شهریاری توانستند به رتبه های برترکشور  دست پیداکنند

این مسئول در رابطه با زیر ساخت های آموزشی نیز اظهارداشت: از سال ۴۵،۹۲مدرسه یا تحویل شده و یا در شرف تحویل است واین درحالی است که در مقایسه با سالهای گذشته تنها از سال ۸۰تا ۴۹،۹۲مدرسه ساخته شده است،که نشانگر تلاش های همکاران ما دراداره آموزش وپرورش شهریار بوده است .

خروج از نسخه موبایل