نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

سارق اینترنتی با برداشت غیرمجاز 39میلیونی در ملارد دستگیر شد

به گزارش خبر شهر فرمانده انتظامی شهرستان ملارد غرب استان تهران از دستگیری سارق اینترنتی با بیش از ۳۹میلیون ریال برداشت غیرمجاز در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ “برزو همتی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت: در پی شکایت فردی مبنی بر اینکه از حساب بانکی وی برداشت غیرمجاز شده است، مأموران پلیس فتای شهرستان ملارد موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.
سرهنگ همتی با اشاره به اینکه مأموران پلیس فتا با اقدامات فنی و استعلام های به عمل آمده بانکی موفق به شناسایی و دستگیری سارق شدند،گفت:متهم دستگیر شده که متصدی یکی از صنوف در شهرستان ملارد بود با ارائه خدمات اینترنتی رایگان به شهروندان اقدام به برداشت غیرمجاز از حساب شاکی می کرده است.
فرمانده انتظامی شهرستان ملارد اضافه کرد:متهم دستگیر شده در بازجوئی های پلیس به جرم خود اعتراف و اعلام داشت،مبلغ ۳۹ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال از حساب شاکی خرید اینترنتی کرده که پس از تشکیل پرونده، جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.
رئیس پلیس ملارد در پایان با هشدار به شهروندان، توصیه کرد: اطلاعات حساب بانکی خود را در اختیار دیگران قرار ندهند و به صورت دوره ای رمز کارت خود را تغییر دهند و در صورت مواجهه با موارد مشکوک، ضمن تماس با شماره تلفن ۱۱۰موضوع را با پلیس در میان بگذارند.

خروج از نسخه موبایل