نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

تشریح عملکرد کمیته ارزیابی پروژه مهر در شهرستان شهریار

خبر شهر  به گزارش دفتر اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش وپرورش شهریار :با شروع فرآیند پروژه مهر (ویژه سال تحصیلی ۹۶-۹۵) فعالیت کمیته های فرعی پنجگانه نیز آغاز شده است.
کارشناس مسئول ارزیابی و عملکرد و پاسخگویی به شکایات که مسئولیت کمیته نظارت و ارزیابی پروژه مهر را نیز بر عهده دارد، در گزارش خود به این واحد، از جمله وظایف مهم این کمیته را  نظارت بر رعایت آئین نامه های مربوطه ، نظارت بر فعالیت سایر کمیته های فرعی ، تهیه و تدوین برنامه اجرایی مراسم بازگشایی مدارس و … عنوان کرد.
وی  ضمن تأکید بر اهمیت اجرای پروژه مهر برای آغاز سال تحصیلی جدید اظهار داشت: در این کمیته نظرات و پیشنهادات واصل شده از طرف اعضا بررسی و مورد کارشناسی قرارمی گیرد و مصوبات اتخاذ شده با صورتجلسه مربوطه به کمیته اصلی ارجاع می شود،
طلائی فرد در خصوص فعالیت و برنامه های مصوب و قابل اجرا برای آینده نیز اظهار داشت: برنامه ریزی و تنظیم برنامه بازدید از واحد های آموزشی در قالب پروژه مهر صورت گرفته که در حال انجام است .
وی در پایان  ضمن اشاره  بر نهایی شدن  برنامه ریزی ایاب و ذهاب همکاران فرهنگی افزود:امور مربوط به انتصابات و اطلاعات مربوط به آن در اختیار واحدهای آموزشی و مراجع ذیصلاح نیز قرار گرفته  و اطلاع رسانی به واحد های آموزشی در خصوص شاخص های ارزیابی پروژه مهر نیز صورت گرفته است.

 

خروج از نسخه موبایل