نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

رییس دانشگاه آزاد واحد سما اندیشه منصوب شد.

خبر شهر به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد واحد سما اندیشه مراسم تودیع و معارفه ریاست دانشگاه آزاد واحد سما اندیشه با حضور دکتر علیرضا آزادبر رئیس مرکز آموزشی و فرهنگی سما تهران، مهرداد جبلی مدیر امور آموزشکده های سما تهران، باقریان رئیس دانشگاه آزاد شهریار، اعضای هیات علمی و کارکنان آموزشکده و سایر میهمانان در محل سالن کنفرانس دانشگاه برگزار شد.
در این مراسم حسین شمس ریاست سابق دانشگاه آزاد سما اندیشه با اشاره به فضای صمیمی حاکم بر دانشکده و قدردانی از زحمات معاونان گفت: «برای رشد و شکوفایی آموزشکده تمامی همکاران باید دست به دست هم بدهند تا امکان ترقی ایجاد شود. و از آنان خواست همانگونه که با ایشان همکاری داشتند با دریاباد نیز همکاری لازم را داشته باشند.

دکتر آزادبر رئیس مرکز آموزشی و فرهنگی سما تهران در این جلسه ضمن قدردانی از زحمات و تلاش های ارزشمند شمس گفت:«دانشگاه آزاد واحد سما اندیشه با داشتن پتانسیل بالا با تلاش و همکاری تمامی همکاران می تواند آینده درخشانی داشته باشد.» ایشان با اشاره به حضور دکتر سیامک باقریان ریاست دانشگاه آزاد واحد شهریار در این جلسه، تعامل هرچه بیشتر با این واحد را یکی از راه های پیشرفت عنوان کرد.

حبیب دریاباد ریاست جدید دانشگاه آزاد واحد سما اندیشه با اشاره به مولفه های موفقیت گفت: «دو مولفه پشتکار و برنامه ریزی با توجه به پتانسیل بالای این آموزشکده، میتواند راه گشا باشد.» وی در این خصوص از کلیه معاونان درخواست کرد در ارائه برنامه لازم کوشا باشند.

در ادامه دکترآزادبر با اهداء حکمی حبیب دریاباد را به عنوان رئیس دانشگاه آزاد سما واحد اندیشه معرفی و برای ایشان در انجام امور آرزوی توفیق روزافزون نمود. همچنین با اهداء لوح تقدیر از زحمات چندین ساله حسین شمس تقدیر و تشکر گردید.

دکتر باقریان ریاست دانشگاه آزاد شهریار نیز با اهداء لوح تقدیر از حسین شمس به خاطر همکاری با تحصیلات تکمیلی این دانشگاه قدردانی و برای ایشان در سمت رئیس دانشکده سما تهران آرزوی موفقیت نمود.

در پایان مراسم با اهداء یک عدد تابلو فرش نفیس از سوی کارکنان دانشگاه به رسم یادبود از زحمات حسین شمس  قدر دانی شد.

 

خروج از نسخه موبایل