نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

میهمان نوازی نوین به روش شهردار شهریار/جلسه هم اندیشی مسعود رهنما با صاحبنظران بدون اطلاع قبلی کنسل شد/ میهمانان پشت درهای بسته فرهنگسرای الغدیر!!!

خبر شهر به نقل از ( پرویز امینی )  ما هم مانند سایر مدعوین به جلسه هم اندیشی مسعود رهنما، شهردار شهریار با نخبگان، معتمدین و فرهیختگان که قرار بود راس ساعت ۷/۳۰ در فرهنگسرای الغدیر (امیریه) تشکیل گردد، حضور یافتیم تا علیرغم اینکه دعوت نداشتیم، از این مراسم گزارش تهیه کنیم.شهردار شهریار

چند روز پیش پیرو اطلاع از منابع رسمی و غیر رسمی آگاه شدیم که شهردار شهریار در نظر دارد با دعوت ۳۰۰ نفر از معتتمدین، نخبگان و فرهیختگان شهرستان شهریار، نشستی را در قالب “هم اندیشی و همگرایی در حوزه مدیریت شهری شهر شهریار” در فرهنگسرای الغدیر آنهم با صرف صبحانه کاری برگزار نماید. لذا بر حسب وظیفه و رسالت حرفه ای خود راس ساعت در محل حضور یافته و تا ساعت ۸ نیز منتظر ماندیم. میهمانان یکی پس از دیگری می رسیدند اما از میزبان خبری نبود.

مدعوین که بر اساس دعوتنامه دریافتی راس ساعت مقرر در محل جلسه حضور یافته بودند، با یک جمله کلیشه ای از طرف نگهبان فرهنگسرا مبنی بر اینکه “جلسه امروز کنسل و به روز یکشنبه موکول شده است”، روبرو بودند!

جالب است که شهردار شهریار ۳۰۰ میهمان را به این جلسه آنهم همراه با صبحانه کاری دعوت نموده اما از باخبر کردن میهمانان جهت کنسلی را فراموش کرده بود. لذا این ناهماهنگی باعث دلخوری مدعوینی شد که به دعوت میزبان لبیک گفته و در این ساعت از صبح خود را به محل برگزاری جلسه رسانده بودند.

این روش میهمان نوازی شهردار شهریار زیبنده مدیریت شهری مرکز شهرستان نیست و شایسته بود حال که به هر دلیل ممکن جلسه مذکور کنسل شده است، این جابجایی زمان از طریق تماس تلفنی به تمام مدعوین اطلاع رسانی می شد و حتی زیبنده تر آن بود که شخص ایشان حتی ساعتی قبل از زمان اعلامی با حضور در محل فرهنگسرای الغدیر، ضمن پوزش حضوری از مدعوین، دعوت دیگری از ایشان برای مراسم روز یکشنبه بعمل می آورد که متاسفانه نه مسعود رهنما برای عذرخواهی حضور داشت و نه حتی نماینده ای از طرف ایشان!

و اینجا یاد آن عبارت مشهور افتادم که: جناب شهردار کجایی؟ الان دقیقا کجایی؟

خروج از نسخه موبایل