نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

با شروع سال تحصیلی،ترافیک این منطقه تا ضریب ۳۰ درصد تشدید می شود.

وی افزود:بررسی ها و برآوردهای انجام شده، موید افزایش ۳۰ درصدی ضریب ترافیکی در فصل بازگشایی مدارس در آغاز مهر ماه است که نقش آفرینی و مدیریت دستگاه های ذیربط در سهولت امر تردد در چنین فضا و شرایطی، ضرورتی اجتناب ناپذیر خواهد بود.
اینانلو گفت:زیبا سازی فضای شهری متناسب با آغاز سال تحصیلی جدید از دیگر اولویت هایی است که باید مد نظر نهادهای اجرایی قرار گیرد.
معاون سیاسی فرماندار قدس با اشاره به جایگاه برجسته فرمانداری به عنوان نماینده عالی دولت و حتی حاکمیت در سطح شهرستان عنوان کرد:بعضا مشاهده می شود اصول نامه نگاری در سلسله مراتب اداری و مکتوبات و مرقوماتی که برای مقام فرماندار ارسال می شود، به نحوی شایسته لحاظ نمی گردد و می طلبد از ادبیات مناسب و فاخر تری در چنین نامه نگاری هایی استفاده شود.
وی افزود:به واقع رعایت شأن شهرستان و مسئولان ارشد این منطقه در نامه نگاری ها از ضروریاتی است که روسای ادارات موظف و مکلف به تأمین آن هستند.
اینانلو با بیان بروز برخی اختلاف نظرهای بین دستگاهی در این شهرستان گفت:بدون تردید برخی اختلاف نظرها در عرصه مدیریتی، امری اجتناب ناپذیر است که امکان ظهور و بروز آن در هر منطقه ای وجود دارد، اما عزم مدیران ادارات باید بر تعامل و رفع اختلافات استوار شود.
معاون سیاسی فرماندار قدس گفت:زیبنده برخی ادارات اجرایی نیست که حل و فصل اختلافات را از مرجعی غیر از فرمانداری پیگیری کنند و باید مسائل بین دستگاهی با محوریت فرمانداری مرتفع شود و رعایت سلسله مراتب در ارائه گزارشات، اصلی حائز اهمیت است که نسبت به حصول آن از سوی روسا و مدیران اجرایی این شهرستان تاکید داریم.
وی در خاتمه یادآور شد:با همدلی و همزبانی، تلاش و کوشش و رعایت اصول، ضوابط و قوانین، مسیر توسعه و شکوفایی این شهرستان هموار خواهد شد و با عنایت به برنامه ریزی های طراحی شده، افق روشنی برای این خطه از غرب استان تهران پیش بینی می شود
1554

خروج از نسخه موبایل