نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

برگزاری جلسه اردوهای دانش آموزی راهیان نورشهریار

خبر شهر به گزارش دفتر اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش وپرورش شهریار: جلسه هماهنگی برگزاری اردوی دانش آموزی راهیان نور با حضور فرمانده سپاه و مدیر آموزش وپرورش شهریار و جمعی از معاونین در اتاق مدیریت این اداره تشکیل شد .

درابتدای این جلسه فرمانده سپاه شهریار ضمن تقدیر و تشکر از وفاق و همدلی آموزش وپرورش در برگزاری اردوهای راهیان نور خواستار تداوم این همدلی شد.
یامینی درادامه ضمن ناکید بر واکاوی مشکلات و دغدغه های برگزاری اردوهای سال گذشته خواستار بررسی های  و اقدامات لازم جهت رفع مشکلات شد .

در ادامه این جلسه علی ذبیحی مدیر آموزش وپرورش با بیان این موضوع که یکی از مهمترین اهداف  آموزش و پرورش ترویج فرهنگ ایثار، شهادت و انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل جوان است گفت :در برگزاری اردوهای دانش آموزی راهیان نور و همچنین آشنایی جوانان، نوجوانان و خانواده‌ها با محورهای عملیاتی هشت سال دفاع مقدس باید تمامی دستگاه های اداری شهرستان همکاری لازم را با اموزش وپرورش و همچنین سپاه پاسداران داشته باشند .

شایان ذکر است :اولین کاروا ن دانش  آموزی راهیان نور شهرستان شهریار ۲۳مهرماه به مناطق عملیاتی  جنوب کشور اعزام خواهد شد .

 

 

خروج از نسخه موبایل