نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

برگزاری همایش طلایه داران امر به معروف و نهی از منکر در شهریار

خبر شهر به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان تهران، مرتضی نثاری، مسئول روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهریار، از برگزاری همایش طلایه داران امر به معروف و نهی از منکر در این شهرستان خبر داد.
نثاری، گفت: این همایش با هدف تبیین اهداف و روش های تذکر لسانی در سطح محافل دینی و با حضور مبلّغات دینی، مسئولین محافل مذهبی بانوان و مدیران مؤسسات قرآنی تحت پوشش اداره تبلیغات اسلامی شهریار برگزار شد.
وی، تصریح کرد: در این همایش، حجت‌الاسلام سالمی، امام جمعه شهریار در رابطه با اهمیت امر به معروف و نهی از منکر در سطح جامعه دینی سخنرانی کرد و گفت:  در بینش اسلامى یک فرد مسلمان باید پا به پاى نفس خود در جهت اصلاح در جهت اصلاح دیگران نیز بکوشد. بى توجهى نسبت به اعمال و رفتار دیگران و سرنوشت دیگران در واقع بى اعتنایى به سرنوشت خویش است و اگر فساد و گناه و فحشا و منکر در جامعه شیوع یابد، آثار نامطلوب آن دامنگیر همه افراد خواهد شد.
روابط عمومی شهریار، در خاتمه متذکر شد: در ابتدای این همایش، حجت‌الاسلام جلیل زاده، رئیس تبلیغات اسلامی شهریار گزارشی از روند ساماندهی تیم های تذکر لسانی در هیئات مذهبی و محافل دینی ارائه و تصریح کرد: امر به معروف و نى از منکر یک فریضه بزرگ الهى است که دیگر واجبات به وسیله آن تحقق پیدا مى کنند.
گفتنی است، این همایش چهارشنبه ۲۷ مردادماه جاری در سالن اجتماعات شهید کافی شهریار برگزار شد.
خروج از نسخه موبایل