نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

پیام مشترک رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ورئیس اتاق اصناف شهریار به مناسبت روز خبر نگار

به گزارش  خبر شهر  مهندس خلیلی رئیس اداره صنعت و معدن و تجارت و فروزنده بخش  رئیس اتاق اصناف شهرستان شهریار در این پیام گفتند،هفدهم مرداد ماه، سالروز عروج خبرنگار شهید محمود صارمی و پاسداشت مقام انسان‌های آزاده‌ای است که برای دستیابی به حقیقت، تولید و انتشار آزاد اطلاعات از هیچ کوششی فروگذار نیستند.

بی شک حضور اصحاب رسانه  با بهمراه داشتن توشه‌ای از تجارب و اندوخته‌های گران‌سنگ در مراکز خبری کشور که مورد اعتماد مردم ونظام بوده و همکاری و تعامل گسترده با کسبه و بازاریان داشته ، ضمن ایجاد فصل جدیدی از آشنایی آحاد مردم  با فعالیت‌های اصناف در پیشرفت اقتصادی کشور و آبادسازی ملی تبیین گردیده قابل تقدیر و تشکر می‌باشد.

بی‌تردید نگارش وقایع و انتقال اخبار، فرهنگ اصیل و ارزش‌های جامعه به مردم و نیز نسل‌های آینده به عنوان پشتیبانان قوی و مستحکم برای انقلاب اسلامی، مرهون تلاشگران عرصه خبر و اطلاع‌رسانی است که با تیزهوشی و دقت نظر، حقایق را منتشر می‌کنند و با انعکاس خدمات نظام، مردم را برای مشارکت در توسعه ملی و فعالیت در عرصه‌های علمی، فرهنگی، اقتصادی و سیاسی توانمند می سازند.

اینجانبان ضمن تبریک روز خبرنگار و گرامیداشت یـاد و خاطره شهـدای قلم، توفیقات روز افزون اصحاب رسانه را در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل، در اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به جامعه از خداوند منان مسئلت می نماییم.

                        بلال خلیلی                                                                محسن فروزنده بخش

            رئیس اداره صنعت، معدن وتجارت                                                    رئیس اتاق اصناف

                  شهرستان شهریار                                                              شهرستان شهریار

 

خروج از نسخه موبایل