نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

دیدار شهردار و اعضاء شورای اسلامی با معاونت فرمانداری

عصر روز گذشته  شهردار در معیت اعضاء شورای اسلامی صباشهر با جناب آقای محمدی معاونت محترم سیاسی ، انتظامی فرمانداری شهریار دیدار و گفتگو نمودند.

در این جلسه دکتر مسعود کرمزاده و اعضاء شورای اسلامی در سخنانی به مسائل و مشکلات شهری از لحاظ دغدغه و لزوم ارتقاء سطح امنیت ، بهداشت، راه سازی،  اعتیاد ، اشتغال جوانان و نیز خواستار ارتقاء مدیریت شهری به بخش و استقرار بخشداری در صباشهر پرداخته و خواستار همکاری بیش از پیش ادارات و ارگانها شدند.

در ادامه جناب آقای محمدی معاونت محترم سیاسی ، انتظامی فرمانداری شهرستان شهریار در سخنان کوتاهی ضمن خیرمقدم به وظیفه خطیر شورای اسلامی در مدیریت شهری اشاره و فرمودند سعی شود با مردم دیدار چهره به چهره داشته و امروز نگاه مردم به خود به عنوان نگاه ولی نعمتان خود قدر بدانید. ایشان شورای شهر را به عنوان یک هیئت مدیره دراداره شهر و مردم را به عنوان سهام داران آن برشمرده و حضور در شورا را نیاز به یک کار علمی ، پژوهشی همراه با تجربه ضروری خواندند و بیان نمودند امروز هرگز اجازه نخواهیم داد کسی از مسئولین از مردم سوء استفاده کند.

در پایان معاونت محترم فرمانداری به پیگیری خواسته های شورا و شهرداری که همه خواسته مردم و شهروندان عزیز صباشهر میباشد تاکید و اعلام آمادگی نمودند.

 

 

خروج از نسخه موبایل