نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

حضور نماینده کمیساریای عالی پناهندگان افاغنه در شهریار

خبر شهر به گزارش دفتر اطلاع رسانی وروابط عمومی آموزش وپرورش شهریار: مدیر آموزش وپرورش از حضور نماینده کمیساریای عالی پناهندگان از کشور دانمارک در شهریار خبرداد.
مدیر آموزش وپرورش شهریاردر نشستی که اعضای شورای معاونین این اداره نیز حضور داشتند ضمن تاکید بر  وجود همکاری و تعامل بین ا ن جی اوها  و گروه های حمایت کننده از پناهندگان وجود این گروه ها را  عاملی  در جهت رسیدن به اهداف آموزشی عنوان کرد .
در ادامه این نشست نماینده و هماهنگ کننده انجمن پناهندگان افاغنه از کشور دانمارک ضمن قدردانی از میزبانی آموزش و پرورش گفت :با توجه به میزبانی بسیار عالی که صورت گرفت ،تحت تاثیر این میزبانی قرارگرفته است .
وی درادامه بااشاره به وجود تعداد زیادی از پناهندگان افغانی دراین شهرستان تاکیدداشت :وجود تعدادزیادی از پناهندگان منجر شده است که بارزیادی بردوش آموزش و پرورش قرارداشته باشد .
این مسئول بابیان این موضوع که براساس نیازی که وجود داردواردعرصه شده تا باررا از دوش آموزش وپرورش بردارداظهارداشت :براساس تحقیقات انجام شده به این نتیجه رسیدیم که نیاز مبرم آموزش وپرورش در ایجاد فضای آموزشی است .
نماینده کمیساریای عالی در امور پناهندگان افغانی در پایان اذعان داشت :برنامه های آموزشی این ان جی او در سه محور تجهیز ،نوسازی و توزیع اقلام آموزشی به پناهندگان انجام می گیرد.
شایان ذکر است :در پایان این نشست مقررشد یکی از مدارس پرجمعیت از نظر وجود اتباع افاغنه با هزینه این گروه توسعه پیداکند .

 

خروج از نسخه موبایل