نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

کلنگ مدرسه 12کلاسه فاطمه الزهرا به زمین زده شد

خبر شهر به گزارش دفتر اطلاع رسانی وروابط عمومی آموزش وپرورش شهریار: در آئینی ،کلنگ مدرسه ۱۲کلاسه فاطمه الزهرا شهرک فردوسیه با همت خیر بزرگوار حاج عزیز رهنما و با حضور ذبیحی مدیر آموزش وپرورش ،فرنیان پور معاون فرماندار و دیگر مسئولین شهرستان به زمین زده شد.
مدیر آموزش وپرورش شهریار دراین مراسم ضمن تاکید براین که آموزش وپرورش امکان ساخت مدارس را ندارد گفت :اگر همه ظرفیتهای دولتی هم بخواهد نمی تواند آموزش وپرورش رادرساخت مدارس یاری کند .
ذبیحی درادامه با بیان این موضوع که شهرستان شهریاربارشدفضاهای مسکونی روبرواست اظهارداشت : در سال گذشته ۲۷درصد از اعتبارات دولتی شهرستان به آموزش وپرورش اختصاص یافت که کفاف ساخت حتی یک مدرسه راهم نمی داد.
وی افزود :در ۲۰سال گذشته باید ۱۱۶مدرسه احداث می شد که ازاین تعداد فقط ۱۳مدرسه در منطقه اندیشه و وائین ساخته شده است که بیشتر این مدارس با همت خیرین محترم ساخته شده است .
این مسئول تصریح کرد :وجود ضعف موارد قانونی در بعضی از حوزه ها باعث شده است که بعضی از افراد به عنوان انبوه ساز واردساخت وسازشده ولی وظایف قانونی خودرا در قبال ساخت مدارس انجام ندهند .
مدیر آموزش وپرورش خاطرنشان کرد :در دوسال گذشته به همت خیرین مدرسه ساز ۳۳مدرسه یا کلنگ زنی شده یا در حال ساخت است و یا به بهره برداری رسیده است .
ذبیحی در پایان متذکر شد : نگاه به آموزش وپرورش نباید نگاه به  نهاد دولتی باشد بلکه باید به عنوان یک نهاد مردمی دیده شود به طوری که همه اقشار جامعه در قبال آن وظیه همکاری و تعامل را دارند .
شایان ذکر است:این مدرسه در زمینی به متراژ۲هزارو ۷۰۰متر و هزارو ۵۰۰متر بنا وبه همت خیر مدرسه ساز حاج عزیز رهنما ساخته خواهد شد .

خروج از نسخه موبایل