نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

مکمل پل حامی تحویل “کمیسیون تحویل” شد/همراهی مردم عامل تحقق اهداف مدیریت شهری کرج

به گزارش خبر شهر به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، پس از پایان ساعت اداری روز یکشنبه، تعدادی از مسئولان مدیریت شهری کرج که به اتفاق کمیسیون تحویل را تشکیل می دادند، با حضور در محل احداث طرح، پروژه را از پیمانکار به صورت موقت تحویل گرفتند.

 

عضو کمیسیون تحویل مدیریت شهری کرج و رئیس سابق کمیسیون عمران شورای اسلامی این کلانشهر که در محل حضور داشت، در خصوص اجرای طرح و تحویل آن از سوی پیمانکار به کارفرما گفت: در پروژه هایی که میان شهرداری و پیمانکاران مختلف منعقد شده و در زمان مشخص خود به پایان می رسد، پیمانکار موظف است زمان پایان طرح را به کارفرما ابلاغ کرده و آن را به صورت موقت تحویل دهد.

 

وی، علت تحویل موقت طرح را ملزم کردن پیمانکار به رفع معضلات در صورت بروز هر گونه مشکل پس از تحویل موقت اعلام کرد و افزود: متاسفانه تاکنون اغلب طرح های مدیریت شهری ابتدا افتتاح شده و به بهره برداری می رسید و گاه پس از مدتی بیش از شش ماه تحویل موقت انجام می گرفت که این امر مطابق قانون نبود و باید اصلاح می شد.

 

غلامرضایی اضافه کرد: در جلسه ای که با اعضای کمیسیون تحویل برقرار شد، تصمیم بر این شد که طبق قانون، پروژه ها پیش از افتتاح، به صورت موقت تحویل کارفرما گردد؛ که تحویل مکمل پل حامی به کمیسیون، از اولین اقدامات این کمیسیون است.

 

به گفته این مسئول، پس از تحویل موقت طرح، به مدت یک سال برای تحویل قطعی پروژه فرصت وجود دارد.

 

عضو شورای اسلامی شهر کرج همچنین به جزییات طرح نیز اشاره کرد و بیان داشت: مکمل پل حامی از جمله پروژه های مهم عمرانی شهر است که اجرای آن به همت مجموعه مدیریت شهری از جمله شهردار، معاونت فنی عمرانی وی، مدیریت منطقه ۱۱ شهرداری کرج و همکاری مسئولان و دستگاه هایی چون استانداری، فرمانداری، امام جمعه، نمایندگان کرج در مجلس شورای اسلامی و بخصوص همراهی و مساعدت همیشگی اعضای شورای اسلامی شهر انجام گرفت.

 

وی، نقش مردم در تکمیل و بهره برداری از این طرح را بسیار مهم و ارزشمند خواند و خاطرنشان کرد: صبوری مردم و شهروندانی که در این منطقه تردد می کنند و همراهی آنان با مدیریت شهری کرج برای تکمیل طرح از اهمیت بسزایی برخوردار بوده است که از این طریق از مجموعه ساکنان شهر و مردم بزرگوار منطقه قدردانی می کنیم.

 

این مسئول برای حضور شهروندان در محل افتتاح طرح و نظارت عالیه آنان بر اقدامات مدیریت شهری دعوت کرد و ابراز داشت: امیدواریم بتوانیم با همراهی و حمایت های شهروندان که همواره یار ما برای اجرای اقدامات بوده اند، به اهداف عالیه مدیریت شهری و تحقق برنامه های آن دست یابیم.

 

 





خروج از نسخه موبایل