نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

برگزاری اولین کمیته تخصصی بررسی و کاهش آسیبهای اجتماعی در شهرستان ملارد

اولین کمیته تخصصی بررسی و کاهش آسیبهای اجتماعی به ریاست مرتضی قربانی رئیس اداره بهزیستی  و با حضور سرهنگ رضاپور رئیس پلیس اداره مبارزه با مواد مخدر ، علیرضا رئیس اوژن رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و نمایندگان فرمانداری ، شبکه بهداشت و درمان ، اداره ورزش و جوانان ، اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی و کارشناسان آسیبهای اجتماعی در اداره بهزیستی شهرستان ملارد برگزار شد .
به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان ملارد اولین کمیته بررسی و کاهش آسیبهای اجتماعی در سالن اجتماعات اداره بهزیستی  برگزار شد که مرتضی قربانی ریاست جلسه را بر عهده داشت . در این کمیته علل و تبعات آسیبهای اجتماعی از جمله طلاق ، اعتیاد، بیکاری ، خیانت ، اشتغال جوانان ، مسائل تربیتی و مسئولیت پذیری ، استفاده نامناسب از رسانه های اجتماعی و نیازهای آموزشی و فرهنگی خانواده ها مورد بحث و بررسی قرار گرفت .
مرتضی قربانی رئیس اداره بهزیستی پس از توضیحاتی در خصوص وضعیت شهرستان از نظر آسیبهای اجتماعی در کل استان تهران متذکر شد : با توجه به گستردگی و تنوع آسیبهای اجتماعی در شهرستان ملارد که بخش عمده ای از آنها حاصل گذار جامعه از سنتی به مدرنیته است به منظور کنترل و کاهش این آسیب ها نیاز به همکاری و حضور همه مسئولین و ارگان های زیربط می باشد .
در پایان جلسه سر هنگ رضا پور اظهار داشت : باید اقدام عملی در راستای کاهش آسیب ها انجام گیرد و به تشکیل جلسات بسنده نکرده و مصوبات جلسات مورد پیگیری قرار گیرد تا نتیجه مطلوب حاصل گردد .
شایان ذکر است در کمیته تخصصی بررسی و کاهش آسیبهای اجتماعی مقرر گردید جهت دستیابی به نتایج بهتر و اقدامات عملی موثر ، هر یک از موارد آسیبهای اجتماعی با توجه به الویت بندی طی جلسات مکرر و به صورت مجزا مورد بحث و بررسی قرار گیرد .
خروج از نسخه موبایل