نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

آئین افتتاح نمایشگاه آثار طراحی ونقاشی گروه آژنگ درشهرستان شهریار

باحضوریوسفی سرپرست اداره  مراسم افتتاح نمایشگاه آثار طراحی ونقاشی هنرجویان گروه آژنگ درفرهنگسرای استادشهریار برگزار شد .

خبر شهر به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ وارشاداسلامی شهریار ، آئین گشایش آثار نمایشگاه گروهی آژنگ باحضور یوسفی سرپرست اداره فرهنگ وارشاداسلامی ،  سیامک شیری مدیر آموزشگاه آژنگ ، روسای انجمنها ودوستداران هنرنقاشی درمورخه دوم مردادازساعت ۱۷ آئین گشایش آثار هنرجویان گروه آژنگ در نگارخانه کمال الملک فرهنگسرای استادشهریار برگزار گردید .

شایان ذکر می باشد دراین نمایشگاه تعداد ۸۵ اثر به نمایش درآمده و آثار این نمایشگاه توسط استاد سیامک شیری  انتخاب گردیده است .

افزودنی است این نمایشگاه بمدت ۵ روز دایر وعلاقمندان می توانند جهت بازدید ازساعت  ۱۰ صبح الی ۱۹ بامراجعه به فرهنگسرای استادشهریار ازآثار دیدن نمایند .

در بخش اول نمایشگاه, ویدئو منحصر به فردی از هنر دستان پر قدرت جناب استاد شیری و بخش کوچکی از توانایی وی در خلق یک اثر هنری به نمایش در آمد که با استقبال ویژه ای از جانب مخاطبان مواجه شد.
آثار به نمایش درآمده شامل طراحی های پرقدرت و با تکنیک های مختلف از جمله پاستل گچی و آب مرکب اجرا شده و هم چنین چند اثر مجسمه نیز به نمایش درآمدند.
در بخش دیگر نمایشگاه فضایی مجزا, مخصوص آثار نقاشی فراهم شده است که شامل آثار حرفه ای نقاشی با تکنیک های اکرلیک و رنگ روغن و هم چنین سیاه قلم می باشد.

خروج از نسخه موبایل