نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

سردار خانچرلی : عزم پلیس برای مبارزه با قاچاق کالا در مبادی ورودی شهرستان

به گزارش خبر شهر سردار خانچرلی رمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران در حاشیه نشست صمیمی خود با اصناف گفت :

نیروی انتظامی غرب استان تهران برای مبارزه با قاچاق کالا اقدام به کنترل مبادی وروی غرب استان نموده است و با دایر کردن واحد های در این گلو گاه ها کنترل ترانزیت کالا به غرب تهران را به دست گرفته است ، همانگونه که شاهد هستید در ماه های گذشته کشف انواع کالای قاچاق  به ارزش ۱۳ میلیارد  ریال را از قاچاقچیان داشتیم که از طریق تریلر و کامیون و … در حال ورود به شهرستانهای غرب استان تهران  بوده است .

سردار خانچرلی تصریح کرد: کالاهای قاچاق کشف شده شامل لوازم خانگی، لوازم صوتی و تصویری، انواع پوشاک خارجی، پارچه، کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، مواد خوراکی، لوازم جانبی موبایل و رایانه و کولرهای گازی است.

این مقام ارشد انتظامی همچنین گفت : نیروی انتظامی در داخل مغازه و پاساژها به دنبال کالای قاچاق نیست و هیچگاه  کاسب خرده فروش را  در این  مبارزه مداخله نمیدهد ، چرا که کنترل ورودی ها شهرستانهای غرب  استان  جلوی ورود کالا به این صنوف را هم خواهد گرفت .

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران در ادامه سخنان خود با بیان اینکه کالای قاچاق یکی از مؤلفه‌های مهم فساد اقتصادی، چرخه تولید و اشتغالزایی کشور را با مشکل جدی مواجه کرده است گفت: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام سال «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» نامگذاری شده است، پلیس با تمام وجود در تحقق مبارزه با قاچاق کالا عمل خواهد کرد.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه توجه مقام معظم رهبری در بحث حضور دستگاه‌های فرهنگی در امر مبارزه با قاچاق بسیار مهم بوده و بایستی دستگاه‌های مرتبط با استفاده از ظرفیت‌های فرهنگی کشور در این رابطه گام بردارند خاطرنشان کرد: پلیس غرب استان تهران در راستای مبارزه با کالای قاچاق همکاری بسیار مطلوبی با دستگاه قضائی و سازمان صنعت و معدن و تجارت دارد.

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران در پایان با ارزیابی مثبت از بازخورد طرح‌های ۴۲گانه ارتقاء امنیت اجتماعی و محله‌محور تاکید کرد: ایجاد جو روانی مثبت و ارتقای امنیت و آرامش در جامعه در گرو تلاش مضاعف دستگاه قضائی و انتظامی که در این میان ناجا همواره پیشگام تامین امنیت در سطح جامعه است و با هنجارشکنان در همه زمینه‌ها برخورد قانونی دارد که نتیجه آن را در افزایش سطح رضایت شهروندان می‌توان دید.

 

خروج از نسخه موبایل