نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

ستاد تسهیل و رفع موانع تولید تشکیل جلسه داد

بر اساس این گزارش در این جلسه فرماندار شهرستان قدس طی سخنانی گفت : باید مسائل اصلی تولید کنندگان را ازطریق مجلس پیگیری کنیم تا موضوع حل شود . امروز در کشورها هزینه ی تولید بسیار بالاست و تولید کنندگان با مشکلات عدیده ای روبرو هستند . در کشورما در پی اقدامات خوبی که دولت در خصوص مهار قیمت ارز و تورم انجام داده امیدواریم که مشکلات این قشر زحمت کش کاهش یابد.

وی افزود : البته از پرداخت مالیات گریزی نیست ، مالیات در بعضی از کشورها ۵۰تا ۶۰درصد درآمد دولتها را تشکیل می دهد با این توصیف نظر به اینکه که در حال حاضر صنایع ما دچار مشکل هستند باید دقت کنیم تا حقی از آنان ضایع نشود.

این گزارش حاکی است ،رئیس اداره تأمین اجتماعی نیز در راستای حمایت از کارفرمایان و تولید کنندگان ازبخشش جرائم سخن به میان آورد و گفت : سازمان از اختیارات خودش استفاده کرده تا بخشی از جرائم کار فرمایان راشامل بخشودگی قرار دهد .

این گزارش اضافه کرد که در این جلسه مقرر شد بحث بخشودگی جرائم تولید کنندگان اطلاع رسانی و امور مالیاتی نیز جلسه ای با مسئولان واحدهایی که دچار مشکل مالیاتی هستند جهت رفع آنها برگزار نماید .

در ادامه این جلسه مقرر شد با عنایت به عدم امکان کشت زراعی در اراضی هفت جوی پیشنهاد تغییر کاربری این اراضی از کشاورزی به صنعتی به استانداری تهران داده شود.

همچنین رفع مشکل واحدهای معدنی که د رحریم رودخانه قرار دارند از جمله مصوبات این جلسه بود.

خروج از نسخه موبایل