نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

دکتر محمود احمدی نژاد به ملارد می آید

گردهمایی بزرگ گفتمان حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری با حضور دکتر محمود احمدی نژاد عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و رییس جمهور دولت های نهم و دهم روز پنج شنبه ۲۴ تیرماه از ساعت ۱۸ الی ۲۰ در مسجد جامع شهر ملارد برگزار می گردد.

اسماعیل داسدار مسوول کمیته اطلاع رسانی  تبلیغات و برگزاری گردهمایی بزرگ گفتمان امام(ره) و مقام معظم رهبری گفت: با تلاش های صورت گرفته از سوی جمعی از انقلابیون شهرستانهای  ملارد و شهریار و قدس گردهمایی بزرگ گفتمان امام(ره) و مقام معظم رهبری در روز ۵ شنبه ۲۴ تیرماه در مسجد خامس آل عبای ملارد برگزار میگردد.

این گردهمایی با دعوت هیات امنای مسجد خامس آل عبای ملارد و پیگیری و تلاش شورای بازخوانی خط امام (ره) و رهبری شهرستان های ملارد،شهریار و قدس برگزار و میهمان ویژه این مراسم دکتر محمود احمدی نژاد عضو تشخیص مصلحت نظام و رییس جمهور دولت های نهم و دهم می باشند.

داسدار در ادامه با اشاره به اهمیت تبیین گفتمان امام(ره) و مقام معظم رهبری گفت: آنچه که درطول این سال ها به خوبی مشهود بوده، آن است که همان جنبه های شخصیتی امام راحل(ره) از اندیشه، گفتار و عمل گرفته تا کردار و روحیه خالصانه، انقلابی و اسلامی و ساده زیستی همه و همه در امام خامنه ای (مدظله العالی) تبلور یافته است.

همان گونه که شعار اصلی امام راحل «مرگ بر امریکا» بود و این دولت را شیطان بزرگ معرفی می کردند، امام خامنه ای(مدظله العالی) نیز تأکید فراوان دارند که آمریکا شیطان اکبر است و این روحیه استکبارستیزی جلوه خاصی به ثبیت و استمرار انقلاب اسلامی و صدور آن به جهان داده است.

اسماعیل داسدار مسوول کمیته اطلاع رسانی  تبلیغات و برگزاری گردهمایی بزرگ گفتمان امام(ره) و مقام معظم رهبری در ادامه با توجه به برگزاری گردهمایی بزرگ گفتمان امام(ره) و مقام معظم رهبری ، گفت: امروزه آنچه که به این برنامه ها اهمیت دو چندانی داده است توجه و نحوه برگزاری، کیفیت و محتوای آن است تا به درستی گفتمان امام برای نسل جوان تبیین شود.

وی تصریح کرد: امروز تبیین دیدگاه‌های امام خمینی(ره) یک ضروت و نیاز جامعه است، چرا که انقلاب اسلامی با دیدگاه‌های والای امام خمینی(ره) که آن برگفته از آموزه‌های دینی و اسلام بود شکل گرفته و با همین دیدگاه‌ها توسط مقام معظم رهبری ادامه دارد و رهبر انقلاب با همان قاطعیت امام گونه کشور را در این سال های پر فراز و نشیب هدایت کرده است.

وی در پایان ضمن دعوت از اقشار مختلف مردم برای شرکت در این مراسم گفت:امیدواریم مردم انقلابی و ولایتمدار شهرستان های ملارد،شهریار و قدس در این مراسم شرکت نمایند و همین جا از ایشان برای شرکت هرچه باشکوه تر در این مراسم دعوت می نماییم.

همین جا از مجموعه فرمانداری ملارد و اعضای محترم شورای تامین شهرستان ملارد که ما را در انجام مقدمات برگزاری این همایش یاری نمودند صمیمانه تشکر می کنیم.

در ادامه حمید زیدانلو مسوول هماهنگی ستاد برگزاری گردهمایی در مصاحبه با سایت خبرشهر گفت:تلاش های فراوانی برای حضور دکتراحمدی نژاد در شهرستان ملارد صورت گرفت و ما خوشحال هستیم که رییس جمهور محبوب دولت های نهم و دهم روز ۵ شنبه ۲۴ تیرماه در شهرستان ملارد حضور می یابند.

وی گفت: دکتر احمدی نژاد علاقه فراوانی به مردم ولایتمدار غرب استان تهران دارند و با تمام مشغله ها قبول نمودند که در این مراسم شرکت نمایند.

زیدانلو در پایان گفت:امیدواریم مردم ولایتمدار و انقلابی ملارد،شهریار و قدس نیز با حضور انقلابی و پر رنگ خود بتوانند مانند همیشه در عرصه های انقلابی حضور یابند.

خروج از نسخه موبایل