نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

با احداث بیمارستان 170تختخوابی نیازهای تخصصی شهرستان مرتفع می شود

 خبر شهر به گزارش روابط عمومی فرمانداری قدس در این بازدید که حجت الااسلام و المسلمین میر احمدی امام جمعه ،مهندس محمودی نماینده  مردم شریف شهرستان در مجلس شورای اسلامی ،رئیس شورای اسلامی ،شهردار و جمعی از مسئولان شهرستان قدس حضور داشتند ابتدا دکتر ضرغام فرماندار قدس طی گزارشی از روند اجرایی پروژه های مذکور گفت : مردم قدس هر روز شاهد امکانات وسیع تفریحی ،ورزشی ،بهداشتی ،درمانی ،…در کلان شهرهای همجوار هستند ودر مقام مقایسه خلاءاین امکانات در محل سکونتشان بیشتر به چشم می خورد.

وی افزود :مردم شهرستان مشکل دارند و ما به عنوان مسئولان و متولیان امر باید پاسخگوی نیازهای آنان باشیم .

فرماندار قدس در بخش دیگری ازسخنانش گفت : با مسئولان سازمان مدیریت و برنامه ریزی ساعتها در خصوص تأمین اعتبار این پروژه ها مذاکره کردیم که امید داریم با دستور مساعد آقای دکتر نوبخت هرچه سریعتر مشکل تأمین اعتبار آنها به سرانجام برسد.

در ادامه مهندس محمودی نماینده مردم شهرستان نیز با تأکید بر اجرای سریع این پروژه ها گفت :همه متولیان و دست اندرکاران باید تلاش کنند تا این پروژه ها متوقف نشود و انشاءالله با مصوباتی که دولت از مجلس اخذ کرده در آینده نزدیک شاهد تامین اعتبار آنها باشیم .

مهندس کریمی معاون عمرانی استانداری تهران نیز پروژه های بیمارستان و پل غیر همسطح شهرستان قدس را پراهمیت دانست و گفت : دولت به علت مشکلات مالی نتوانسته به تعهداتش عمل کند ولی امید واریم در چند ماه آینده این مشکلات مرتفع شود .

آنگاه مهندس علیزاده معاون وزیر راه و شهرسازی طی سخنانی گفت : با احداث بیمارستان ۱۷۰ تختخوابی مشکلات و نیازهای تخصصی شهرستان برطرف خواهد شد .

وی افزود :این بیمارستان دارای چهار بخش داخلی ،جراحی ،زنان و زایمان و کودکان و نوزادان بوده و ۱۴تخت برای بیماران روانی و ۱۴تخت برای مرافبتهای ویژه نیز پیش بینی شده است .

معاون وزیر راه درادامه گفت : این پروژه در ۴طبقه و با ۸۰۰/۱۵متر مربع  زیر بنا احداث خواهد شد که ما به شدت به دنبال تحقق وعده های خود هستیم .

وی در این حال افزود : ما از منابع داخلی خودمان مبلغ ۸میلیارد تومان به پروژه بیمارستان اختصاص داده ایم که امید واریم تا قبل از اتمام این مبلغ اعتبارات لازم از سوی دولت تأمین و پرداخت شود .

بر اساس این گزارش در خصوص ادامه احداث پروژه پل غیر همسطح نیز شهردار قدس قول داد تا مبلغ ۳ میلیارد تومان به این پروژه کمک کند تا خللی در اجرای عملیات اجرایی آن پیش نیاید .

خروج از نسخه موبایل