نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

دیدار مدیرکل تبلیغات اسلامی استان تهران با مسئولین شهرستان ملارد

 خبر شهر به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان تهران، حجت‌الاسلام نصیر نیک نژاد، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان تهران و هیات همراه، با خطیبی، فرماندار و حجت‌الاسلام حسینی، امام جمعه و دیگر مسئولین شهرستان ملارد دیدار و گفتگو کردند.
روابط عمومی تبلیغات اسلامی شهریار، گفت: در این دیدار که حجت‌الاسلام خدائی، معاون فرهنگی، آموزشی و وپژوهشی شهرستان ها و نصیر عابدی، معاون اداری و مالی تبلیغات اسلامی استان تهران حجت‌الاسلام نیک نژاد را همراهی می کردند در رابطه با مسائل مهم فرهنگی شهرستان ملارد بحث و تبادل نظر شد.
حجت‌الاسلام نیک نژاد در این دیدار ضمن بیان فعالیت ها و خدمات سازمان تبلیغات اسلامی در عرصه های مختلف فرهنگی، قرآنی و دینی، متذکر شد: در صورت همراهی و مساعدت نهادهای مسئول در سطح شهرستان ملارد، این اداره کل آمادگی دارد مقدمات راه اندازی و تأسیس اداره مستقل ویژه این شهرستان را فراهم کند.
فرماندار ملارد نیز در این دیدار با اشاره به اهمیت و رسالت های سازمان تبلیغات اسلامی، تصریح کرد: این نهاد انقلابی، به جهت تبلیغات دینی مردمی، سازمان دهی و هدایت نیروهای مؤمن و تشکل های مردمی، احیا و اشاعه معارف و فرهنگ تاریخ اسلام، مقابله با تبلیغات سوء و تهاجم فرهنگی دشمنان و رفع نیازهای فرهنگی طبقات جامعه به‌ویژه جوانان، اهمیت و جایگاه ویژه ای در سطح کلان دارد.
در ادامه این دیدارهمچنین حجت‌الاسلام نیک نژاد از محل پیشنهادی فرمانداری شهرستان، جهت احداث و راه اندازی اداره تبلیغات اسلامی در ملارد بازدید کرد.
خروج از نسخه موبایل