نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان شهریار برگزار ش

جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان شهریار با حضور معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری و اعضاء ستاد در فرمانداری برگزار شد .

 خبر شهر  به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان شهریار؛

صارمی معاونت سیاسی و انتظامی شهرستان شهریار در ابتداری جلسه ضمن گرامیداشت شب‌های با فضیلت قدر و تسلیت ایام سوگواری امام شیعیان امیرمومنان حضرت علی علیه السلام اظهار داشت : واقعیت امر این است که حجم کارهایی که برای جوانان تا به امروز انجام داده ایم کافی نبوده و باید بیشتر تلاش کنیم.
وی ادامه داد : با تعامل ، همفکری و همراهی همدیگر میتوانیم در حوزه ی شهرستان برای جوانان کارهای اساسی انجام دهیم و موجبات دلگرمی آنان و رفع دغدغه هایشان را بیشتر فراهم کنیم.

ایشان تشکل های مردم نهاد( سمن ها ) را نیز از ابزارهای بسیار مفید در خصوص ساماندهی امور جوانان دانست وگفت :

استفاده از پتانسیل وظرفیت جوانان برای ساماندهی بحث های اقتصادی وفرهنگی خیلی ظرفیت بسیار خوبی است وباید از آن استفاده کرد

در ادامه این جلسه احمد عبدالوند رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان شهریار و دبیر با ارایه گزارشی از چالش ها و معضلات اجرایی برنامه های ستاد امور جوانان گفت : تلاش برای اطلاع رسانی بهتر ،به روز رسانی شیوه های نظارتی و توجه به نیازهای فراغتی نوجوانان و جوانان از اهم موضوعاتی است که باید در زمینه فعالییت های ستاد امور جوانان مورد توجه قرار گیرد.

شایان ذکر است مقرر گردید کلیه اعضاء گزارش عملکرد خود در سال ۹۴ و برنامه های پیشنهادی در سال ۹۵ در حوزه جوانان را جهت جمع بندی به دبیرخانه ستاد ارسال نمایند.

همچنین تعیین کمیته های تخصصی و فرعی با تعیین اعضاء مرتبط از دیگر مصبوبات این جلسه بود.

در ادامه هریک از اعضاء به بیان نظرات و دیدگاههای خود در راستای ساماندهی امور جوانان شهرستان پرداختند.

خروج از نسخه موبایل