نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

پیام تبریک اصحاب رسانه به مسئولین قضایی شهرستانهای شهریار ، قدس و ملارد

هفتم تیر، سالروز شهادت مظلومانه آیت الله دکتر بهشتی و ۷۲ تن از بهترین مردان عرصه شهادت و پایداری، یاد آور یکی از تلخ ترین وقایع تاریخ انقلاب اسلامی است که در عنفوان انقلاب اسلامی و با هدایت و طراحی دشمنان خارجی و همراهی دستهای آلوده عوامل و جریان کوردل نفاق رقم خورد.

کار و تلاش در عرصه احقاق حق مظلومان و عدالت گستری، خدمتی است بس ارزشمند و ستوده و آنگاه که این خدمت سترگ در مسیر خدایی و مطابق با احکام و تعالیم دین مبین اسلام باشد، در حقیقت تلاشی است الهی که رنگ و نشان از ذات احدیت و صفات خداوندی دارد چرا که حضرت باریتعالی خود بزرگ دادگر و عادل است و دادگاه عدلش عالمیان را فراگیر.

قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران با پاسداری از قانون اساسی و سرلوحه قرار دادن رهنمودها و منویات مقام معظم رهبری به عنوان رکن اساسی نظام، مسوولیت خطیر و حساسی را در پشتیبانی از حقوق فردی و اجتماعی و تحقق بخشیدن به عدالت عهده‌دار است.

امیدواریم درسالی که از سوی مقام معظم رهبری به سال ‘اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل ‘ نامگذاری شده است سیستم قضایی شهرستان  همچون گذشته حامی و پشتیبان تولید و سرمایه گذاری در جهت توسعه شهرستان شهریار  و ارتقاء رفاه عمومی مردم باشد.
به همین مناسبت ما اصحاب رسانه  برخود لازم می دانیم هفته قوه قضاییه را به مجموعه خدوم و متعهد و دست اندرکاران امر قضاوت در شهرستانهای  شهریار،قدس و ملارد  تبریک گفته و از پیشگاه باریتعالی برای آنان صحت و سلامتی مسالت نمائیم.

جمعی از اصحاب رسانه شهرستانهای  شهریارقدس و ملارد

خروج از نسخه موبایل