نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

دستگیری 12 سارق و کشف 58 فقره سرقت

خبر شهر -غرب استان تهران- فرمانده انتظامی شهرستان شهریار، از دستگیری ۱۲ سارق و کشف ۵۸ فقره انواع سرقت در طرح عملیاتی پلیس شهریار در یک روز گذشته خبر داد.

سرهنگ “مکرمی اصل”در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت: طرح امنیت محله محور پلیس با هدف پیشگیری از رفتارهای نابهنجار و افزایش آرامش و امنیت عمومی، در یک روز گذشته توسط پلیس شهریار به مرحله اجرا گذاشته شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شهریار، برنامه ریزی پلیس برای مهار سرقت را یکی از مهم ترین مطالبات مردمی در ارزیابی های بعمل آمده خواند و بیان داشت:در این حوزه برخورد با سارقان به عنوان یکی از مهم ترین برنامه ها در تصمیم گیری ها و اجرای طرح های انتظامی مورد تاکید است که با این نگرش و با انجام تحلیل های کارشناسی، طرح های عملیاتی پلیس شهریار با فعال شدن ۲۰ اکیپ عملیاتی به مرحله اجرا گذاشته شد.

این مقام انتظامی با اشاره به بازخورد اثربخش طرح های انتظامی در برخورد با سارقان، افزود: در روز گذشته در جریان عملیات های پلیس شهریار ، ۱۲ نفر سارق دستگیر شده و در بازجوئی های مقدماتی از سارقان، ۵۸ فقره انواع سرقت کشف و اموال کشف شده به مالباختگان تحویل شد.

سرهنگ مکرمی با اشاره به جمع آوری ۱۲ معتاد متجاهر و معرفی ان به کمپ های ترک اعتیاد اظهار داشت:در این عملیات پلیس، ۴ فقره سرقت خودرو، ۵۳ فقره سرقت لوازم و قطعات خودرو و یک فقره سایر سرقت کشف شد.

رئیس پلیس شهریار بیان داشت:در جریان اجرای این طرح، ۱۳ دستگاه خودرو و۲۰ دستگاه موتورسیکلت متخلف اعمال قانون شده و روانه پارکینگ شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان شهریار خاطرنشان کرد: پلیس شهریار با بکارگیری تمام توان عملیاتی و انتظامی خود در تامین نظم و امنیت شهروندان تلاش می‌کند و لازم است شهروندان نیز ضمن رعایت نکات ایمنی در پیشگیری از سرقت، هرگونه موراد مشکوک را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

خروج از نسخه موبایل