نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

واگذاری بیش از یکهزار متر مربع از اراضی حصار به دانشگاه علوم پزشکی البرز

به گزارش خبر شهر، پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، پنجاه و هفتمین جلسه کمیسیون حقوقی، املاک، نظارت، ارزیابی و مشارکت ها به ریاست سعید مصطفایی و با حضور اعضای کمیسیون در محل سالن جلسات پارلمان شهری کرج برگزار شد.

 

سعید مصطفایی بیان داشت: با توجه به نیاز مبرم منطقه ۴ حصار به فضاهای درمانی، مقرر گردید زمینی به مساحت ۱۱۴۴ متر مربع با کاربری بهداشتی و درمانی به دانشگاه علوم پزشکی البرز واگذار شود.

 

این مسئول افزود: این موضوع در جلسه پنجاه و هشتم کمیسیون حقوقی پیگیری و پس از بررسی های بعمل آمده با رای اکثریت تصویب شد.

 

رئیس کمیسیون حقوقی در ادامه با بیان اینکه این اقدام با هدف افزایش سرانه های درمانی صورت گرفه است گفت: با توجه به اینکه در کرج و استان البرز با کمبود سرانه های درمانی مواجه هستیم، لذا با برنامه ریزی هایی که صورت گرفته است، اقداماتی در این زمینه از سوی مجموع مدیریت شهری کرج شاهد خوهیم بود.

 

وی تشریح کرد: یکی از مهم ترین وظایف شوراها، تدوین و تصویب پروژه ها و برنامه هایی به منظور برخورداری لازم در همه مناطق از امکانات در زمینه های مختلف از جمله سرانه های درمانی است و شورای شهر نیز در بررسی مصوبات، به این مهم توجه ویژه داشته است و اجرای پروژه ها با محوریت محرومیت زدایی انجام می شود.

خروج از نسخه موبایل