نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

برگزاری مراسم روز ملی بسیج اساتید درشهریار

به گزارش  خبر شهر ، در این مراسم که در محل دانشگاه آزاد اسلامی شهریار  و با حضور مسئولین و استادان بسیجی شهرستان برگزار شد، حجت الاسلام حیدری  امام جمعه موقت  شهریار  ضمن تبریک این روز به اساتید بسیجی به نقش استادان در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه پرداخت و تصریح کرد: شهید چمران نمونه بارز یک انسان کامل، متخصص و متعهد بود که برای همه الگوی بسیار خوبی در جامعه است.

دکتر باقریان ریاست دانشگاه نیز ضمن خیر مقدم به اساتید به ذکر خصوصیات بارز شهید اشاره نمود و رشادتهای شهید چمران را غیر قابل وصف و توصیف نمود و خاطر نشان کرد که اگر هزاران مقاله و کتاب هم در مورد این شخصیت انقلابی نوشته شود باز هم قلمها قاصر خواهند بود .

سرهنگ یامینی فرمانده سپاه ناحیه شهریار و استاد دانشگاه آزاد نیز با بیان اینکه قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی در جهان ثابت شده است گفت : دشمن میداند ایران اسلامی به برکت خون شهدایی چون دکتر چمرانها دارای پیشرفته ترین تجهیزات بازدارنده است ، که همین  امر باعث شده تادر  استفاده از گزینه نظامی تجدید نظر کنند .

مسئول کانون بسیج اساتید  استان تهران  نیز در این مراسم گزارشی از فعالیت‌های این کانون طی یک سال گذشته ارائه داد.

جناب ساروقی  گفت: اولویت کنونی انقلاب مبارزه با جنگ نرم دشمن است و آموزش بیش از ۷۰ استاد دز این زمینه باعث خواهد شد تا آمادگی لازم و همیشگی در دانشگاه های کشور حفظ شود و دانشگاه در خط مقدم جنگ نرم با دشمن گوش به فرمان منویات مقام معظم رهبری باشد .

در ادامه تعدادی دیگری از اساتید به بحث و تبادل نظر پیرامون  شخصیت برجسته دکتر چمران پرداخته  و نظرات جامعی در جهت شکوفایی بیشتر  دانشگاه ها ارائه نمودند .

در پایان از  اساتید نمونه با اهدا لوح تقدیر و هدایایی تجلیل گردید .

 

خروج از نسخه موبایل