نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

توزیع ۳۵ جلد کتاب ره توشه راهیان نور ویژه رمضان در بین روحانیون مستقر شهریاروملارد

خبر شهر به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان تهران، حجت‌الاسلام ناصر حیدری، کارشناس فرهنگی و تبلیغ اداره تبلیغات اسلامی شهریار، از توزیع ۳۵ جلد کتاب ره توشه راهیان نور ویژه رمضان در بین روحانیون مستقر این شهرستان خبر داد.
وی، گفت: کتاب ره توشه راهیان نور یک متن علمی، آموزشی و تخصصی ویژه مبلّغان است که همه ساله و در آستانه مناسبت های تبلیغی از جمله ماه محرم و رمضان،  توسط دفترتبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم تهیه و تدوین می‌شود.
حیدری، افزود: هدف از توزیع ره توشه راهیان نور، تغذیه فکری روحانیون مستقر، ارتقای سطح دانش تبلیغی، دینی، علمی،فرهنگی و اجتماعی مخاطبین در راستای افزایش اثر بخشی تبلیغ دینی در ماه مبارک رمضان است.
این کارشناس، در خاتمه متذکر شد: ره توشه امسال در دوبخش آماده شده است؛ بخش اول محتوای تبلیغی است که دارای ۳۱ منبر بوده که متناسب با مناسبت های ماه رمضان تهیه و آماده شده است و مبلّغان می توانند به صورت ترتیبی از این منابر و مقالات استفاده کنند و بخش دوم این کتاب پیوست های تبلیغی است که مقالاتی با عناوین خاص همچون اقتصاد مقاومتی،‌ پیام دعاهای روزانه ماه رمضان و خاطرات و تجارب تبلیغی در اختیار مبلّغان قرار گرفته است.
گفتنی است، این کتاب، سه شنبه ۲۵ خردادماه در بین روحانیون مستقر شهریاروملارد توزیع شده است.
خروج از نسخه موبایل