نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

هم اندیشی برنامه های قرآنی رؤسای تبلیغات اسلامی و فرهنگ و ارشاد اسلامی شهریار

 خبر شهر به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان تهران، علی یوسفی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهریار با حجت‌الاسلام جلیل زاده، رئیس تبلیغات اسلامی این شهرستان دیدار و در رابطه با برنامه های قرآنی این شهرستان تبادل نظر کرد.
روابط عمومی تبلیغات اسلامی شهریار، گفت: این دیدار با هدف تعامل و هماهنگی در اجرای برنامه های قرآنی به‌ویژه افتتاح نمایشگاه قرآنی شهرستان در ماه مبارک رمضان انجام شد.
جلیل زاده، در این دیدار با اشاره به اهمیت فرهنگ در سطح جامعه، گفت: فرهنگ در اسلام و در منویات رهبر کبیر انقلاب و بیانات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) از اهمیت بالایی برخوردار است و وظیفه نهادهای فرهنگی است که با حمایت از تشکل های دینی و کانون های فرهنگی در راستای توسعه و تقویت باورهای اصیل فرهنگی جامعه کوشش کنند.
رئیس تبلیغات اسلامی شهریار همچنین به برپائی نمایشگاه مشترک قرآنی با حضور مسئولین مؤسسات و خانه های قرآنی این شهرستان اشاره و بر ضرورت استمرار چنین برنامه ایی در مناسبت های مذهبی تأکید کرد.
یوسفی، نیز در این دیدارضمن تشکر ازهمکاری اداره تبلیغات اسلامی در انجام برنامه های فرهنگی و قرآنی، خواستار تعامل بیش از پیش دو اداره در اجرای برنامه های مشترک در حوزه های قرآنی، هنری و فرهنگی شد.
گفتنی است، این دیدار دوشنبه ۲۴ خردادماه جاری در تبلیغات اسلامی شهریار انجام شد.
خروج از نسخه موبایل